ابوالفضل کرمانی نسب در گفتگو با خبرنگار بسیج یزد خبر داد:

تشکر محمد گلریز از گروه سرود عاشقان ولایت ناحیه روح الله یزد در شبکه سراسری سیما

سرپرست گروه سرود عاشقان ولایت از ناحیه روح الله یزد؛ ازتشکر محمد گلریز؛خواننده معروف دفاع مقدس از این گروه سرود در شبکه دو سیماخبرداد.
کد خبر: ۸۹۴۴۷۷۹
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، ابوالفضل کرمانی نسب در مگفتگو با خبرنگار بسیج گفت:محمد گلریز از افتخارات خوانندگی در عرصه دفاع مقدس در شبکه دو سیما از گروه سرود عاشقان ولایت تشکر کرد و گفت:کار‌هایی را ساخته اند حالا چه در تصویر و چه در موسیقی و گهگاه من در قالب داور می‌بینم چه کار‌های خوبی و چه سوژه‌های خوبی را انتخاب کردند. لازم به ذکر است که فایل تصویری این تقدیر خواننده معروف در سایت این گروه سرود بارگذاری شده که علاقه مندان می‌توانند جهت دیدن این کلیپ به سایت این گروه سرود مراجعه نمایند.
وی در ادامه گفت: این گروه سرود قدمت ۳۶ ساله دارد که البته چهار سال بصورت ویژه فعالیت می‌نمایند و کسب رتبه نخست در پنجمین جشنواره سراسری تولیدات هنری پایگاه‌های مقاومت بسیج مدرسه عشق از افتخارات این گروه سرود می‌باشد. علاقه مندان می‌توانند با تایپ گروه سرود عاشقان ولایت یزد در قسمت جستجوگر اینترنت، و مراجعه به این سایت کلیپ‌های ساخته شده توسط این گروه سرود را مشاهده کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار