خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان :/

سپاه پاسداران بزرگترین نهاد ضد تروریسم دردنیا است

در پنجمین روز از هفته پدافند غیر عامل، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان خراسان شمالی در رزمایش پدافند غیر عامل در شهرستان اسفراین گفت: سپاه پاسداران بزرگترین نهاد ضد تروریسم دردنیا است.
کد خبر: ۸۹۴۴۷۸۷
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۳

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ در پنجمین روز از هفته پدافند غیر عامل، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان خراسان شمالی در رزمایش پدافند غیر عامل در شهرستان اسفراین گفت: سپاه پاسداران بزرگترین نهاد ضد تروریسم دردنیا است.

سرهنگ بدری جانشین فرماندهی انتظامی خراسان شمالی ،  با گرامی داشت یاد و خاطره 3000 شهید خراسان شمالی ، 167 شهید ناجا خراسان شمالی و 34 شهید ناجا شهرستان اسفراین گفت: پدافند غیر عامل آمادگی لازم در جهت حملات احتمالی  دشمن بدون استفاده از تجهیزات است و هدف از برگزاری این رزمایش را به نمایش گذاشتن آمادگی و اقتدار پلیس در مواقع حساس دانست.

وی با محکوم کردن یاوه گویی های ترامپ گفت: ترامپ کسی است که با اقداماتش آمریکا را مانند شوروی به چند قسمت تقسیم خواهد کرد و اگر نیروهای مسلح کشور با یکدیگر اتحاد و همدلی نداشته باشند باعث گستاخ شدن دشمن خواهد شد.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان شمالی در رابطه با تروریست اعلام کردن سپاه پاسداران توسط امریکا گفت: تمام دنیا و بخصوص دولت آمریکا باید بداند که سپاه بزرگترین نهاد ضد تروریسم در دنیا است و همراهی و حمایت تمامی گروه های سیاسی از این نهاد انقلابی در این برهه از زمان جای تقدیر دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار