مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه شاهرود گفت: همایش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی و رهروان حسینی در شاهرود با همکاری دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۴۸۱۵
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸
سرگرد پاسدار حسین گرزین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری پیاده روی بزرگ جاماندگان اربعین حسینی و رهروان ظهور در شاهرود اظهار کرد: این همایش بزرگ روز پنجشنبه ۱۸ آبان ماه همزمام با روز اربعین ساعت ۹:۳۰ صبح از گلزار مطهر شهدای شاهرود در شهرک امام آغاز می‌شود و زمان تجمع ساعت ۹ صبح می‌باشد.
وی افزود: شرکت کنندگان مسیر گلزار شهدا تا حرم شهدای گمنام تا ارتفاعات شهرستان را طی خواهند کرد و در این پیاده روی سه موکب پذیرایی در ابتدا و انتها و در طول مسیر برای خدمت رسانی پیش بینی شده است.
گرزین خاطر نشان کرد: جلسه هماهنگی این مراسم در فرمانداری شهرستان با حضور دستگاه‌های اجرایی برگزار شده است و ان شالله به یاد شرکت کنندگان در اربعین حسینی جاماندگان پیاده روی خواهند کرد که ان شالله در اجر آن‌ها سهیم باشند.
وی با دعوت از مردم برای حضور در این مراسم گفت: اربعین حسینی اجتماع بزرگ عاشقان حسین و مکتب اوست و این حرکت تمرینی برای ظهور و حضور در رکاب امام عصر (عج) و نمایش قدرت جهان اسلام و اتحاد و همدلی امت اسلامی است که خار چشم استکبار جهانی است و آن‌ها به شدت از این حرکت‌ها ترس دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها