دیدار مسئولین دانشگاه ها و بسیج دانشجویی شاهرود با خانواده شهید صادقی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ،دانشکده علوم قرآنی و مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود با خانواده شهید دانشجو احمد صادقی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۴۴۸۱۶
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، روئسای دانشگاه‌های آزاد اسلامی، داشنکده علوم قرآنی و بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود با حضور در منزل شهید دانشجو احمد صادقی با خانواده وی دیدار کردند.
در این دیدار مادر شهید احمد صادقی به بیان خاطراتی از شهید پرداخت و بر حرکت در مسیر شهدا و آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.
دکتر بدیعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان جامعه تاکید و نیاز جامعه به فرهنگ ایثار و شهادت تصریح کرد.
حجت الاسلام شریعتمدار رئیس دانشکده علوم قرآنی شاهرود نیز با تجلیل از مقام شهدا و خانواده آن‌ها و بیان روایتی در این خصوص گفت: دشمنان تلاش می‌کنند فرهنگ ایثار و شهادت را که سدی در برابر خواسته‌های آنهاست بردارند، اما نمی‌دانند که این فرهنگ نشات گرفته از عاشوراست و نمی‌توان با آن مقابله کرد و باید تسلیم شوند.
مهیار یونس آبادی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان نیز با تقدیر از خانواده شهید به ارائه گزارشی از فعالیت‌های بسیج دانشجویی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه‌ها پرداخت.
دیدار مسئولین دانشگاه ها و بسیج دانشجویی شاهرود با خانواده شهید صادقی
در پایان این دیدار هدیه‌ای به رسم یادبود به خانواده شهید اهدا شد.
لازم به ذکر است شهید احمد صادقی متولد سال ۱۳۴۵ شهر علی آباد گرگان است و در حالی که دانشجو بود و قریب به سه ماه حضور در جبهه داشت در ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۶۵ در باغ کشاورزی مهران در مقابله با تک دشمن با مسئولیت تیربارچی به شهادت رسید و در گلزار شهدا شاهرود برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار