سید ساجد یعقوبی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس‌آباد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس‌آباد گفت: یادواره 67 شهید جنوب شرقي شهرستان پارس‌آباد با محوریت شهيد نيكنام مهراوران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۴۸۲۱
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸

یادواره 67 شهید شهرستان پارس‌آباد با محوریت شهید نيكنام مهراوران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن نوری با اعلام اين خبر اظهار داشت: طبق هماهنگی‌ها و تمهیدات اندیشیده شده یادواره 67 شهید جنوب شرقي شهرستان پارس‌آباد با محوریت محوریت شهيد نيكنام مهراوران كه اولين يادواره اين شهيد بزرگوار بعد از شهادتش است، برگزار می‌شود.

وی افزود: این یادواره روز چهارشنبه 17 آبان راس ساعت 15:30 در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستاي عبدالرضا آباد (قره قباق حسنخانلو) برگزار می‌شود که از عموم مردم برای حضور در این مراسم معنوی و باشکوه دعوت به عمل می‌آید تا با حضور خود محفل ما را گرم و نورانی کرده و به معنویت آن بیفزایند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس‌آباد با تاکید بر لزوم اشاعه فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه، افزود: امروز به برکت خون شهدا و ایثارگران، ایران اسلامی از امنیت و سربلندی برخوردار است و یاد و نام پرافتخار اين حماسه‌آفرینان برای انسان افتخارآفرین است.

گفتني است، شهید نیکنام مهراوران از سربازان تیپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل و متولد سال 1373 روستای قره قباق حسنخانلو شهرستان پارس آباد است که اسفند ماه سال 95 در حین مرزبانی از مرزهای میهن اسلامی در منطقه شمالغرب کشور به فيض شهادت نائل شد.

یادواره 67 شهید شهرستان پارس‌آباد با محوریت شهید نيكنام مهراوران برگزار می‌شود

ارسال نظرات