سید ساجد یعقوبی
به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی
مدیر موسسه مدیران جوان خدمت و تلاش گفت: با هدف خدمات‌رسانی مطلوب به عزاداران حسینی و تامین سلامت جان هم‌استانی‌ها و عزاداران حسینی ایستگاه سلامت و درمان به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی در امامزاده سید صدرالدین اردبیل برپا می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۴۸۳۲
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰

ایستگاه سلامت و درمان در اردبیل برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، راشد پرستار عصر امروز در جلسه هماهنگی برپایی ایستگاه سلامت و درمان در اردبیل اظهار داشت: با هدف خدمات‌رسانی مطلوب به عزاداران حسینی و تامین سلامت جان هم‌استانی‌ها و عزاداران حسینی ایستگاه سلامت و درمان به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی در امامزاده سید صدرالدین اردبیل برپا می‌شود.

وی افزود: این ایستگاه با همکاری و همت جمعیت هلال احمر شهرستان اردبیل، سازمان بسیج علمی پژوهشی فناوری، پایگاه علمی بسیج امام رضا(ع) و مؤسسه مدیران جوان خدمت و تلاش برپا می‌شود که تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم خدمات‌رسانی مطلوبی به عزاداران حسینی داشته باشیم.

مدیر موسسه مدیران جوان خدمت و تلاش گفت: ارائه خدمات مختلف پزشکی، فرهنگی و آموزشی در این مرکز از مهم‌ترین اهدافی است که در دستور کار قرار داده شده و در این زمینه انتظار داریم این برنامه‌ها به مناسبت‌های مختلف تداوم یابد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

پرستار بیان کرد: از جمله خدماتی که به بیماران ارائه می‌شود می‌توان به پایش فشار خون و قند خون، ثبت نام و صدور کارت اهدای عضو و مشاوره بهداشتی و سلامت اشاره کرد که برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه مبنای کار قرار گرفته و تلاش بر این است که بتوانیم در این زمینه خروجی‌های مثبتی را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: این ایستگاه مصادف با اربعین حسینی روز پنج‌شنبه 18 آبان ماه از ساعت 9 صبح تا 18 عصر در امامزاده سید صدرالدین شهرستان اردبیل برپا می‌شود که از مسئولان و متولیان اجرایی انتظار داریم با ما مشارکت و همکاری‌های همه‌جانبه‌ای داشته باشند تا بتوانیم خدمات‌رسانی مطلوب به عزاداران حسینی داشته باشیم.

ارسال نظرات