نماینده مجلس:

شعار مرگ بر آمریکا اسم رمز نابودی استکبار جهانی است

کولیوند گفت: شعار مرگ بر آمریکا یک شعار قرآنی و راهبردی است و در حقیقت اسم رمز نابودی استکبار جهانی و پیروی از رهبری، روحانیت و ارزش‌های دینی به عنوان تضمین کننده استقلال ملی در جامعه است.
کد خبر: ۸۹۴۴۸۳۴
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی یکی از رسالت‎های مسئولان آموزشی در فضای مدارس و دانشگاه این است که با برگزاری نشست‌های روشنگری و هم اندیشی برای دانش آموزان و دانشجویان شرایطی را بوجود آورند که این ۲ قشر پویای جامعه یک شاکله و درک سیاسی درستی نسبت به جریان‌های سیاسی مخرب و دشمنان انقلاب و نظام داشته باشند.
 
شعار مرگ بر آمریکا اسم رمز نابودی استکبار جهانی است
 
وی با بیان اینکه دانش آموزان و دانشجویان در روز ۱۳ آبان ماه با حضور پرشور در این آیین انقلابی پاسخ کوبنده‌ای به استکبار دادند، اظهار کرد: تا کنون برگزاری نشست‎های مختلف سیاسی مانند کرسی‎های آزاداندیشی مثمرثمر بوده و بازخورد مثبتی در بین دانش آموزان و دانشجویان داشته است که باید تقویت شود تا بتوانیم سد دفاعی محکمی در مقابل هجمه فرهنگی دشمنان ایجاد کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه برگزاری این کرسی‌های آزاد اندیشی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب است، خاطر نشان کرد: باید نسل مدیریتی آینده کشور با حلقه موضوعات فرهنگی و سیاسی وصل شود تا بستر آگاهی ‏بخشی بیشتر برای آنان در جامعه شکل بگیرد.
 
نماینده مردم کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید به این مطالبه دانش آموزان و دانشجویان توجه بیشتری کنیم.
 
کولیوند حضور پرنگ نوجوانان و جوانان را در عرصه‌های ملی، انقلابی و حماسی را نشانه بصیرت افزایی و انقلابی بودن آنان دانست و یادآور شد: دشمن هرچه قدر قوی باشد در برابر استقامت و وحدت مردم شکست پذیر است.
 
وی تصریح کرد: نسل چهارم انقلاب نیز به دنبال افزایش فرهنگ ضد استکباری در منطقه است تا قدرت پوشالی آمریکا در جهان تضعیف شود.
 
این نماینده مجلس اضافه کرد: پیروی از رهبری، روحانیت و ارزش‌های دینی به عنوان تضمین کننده استقلال ملی در جامعه است.
 
این نماینده مجلس تاکید کرد: شعار مرگ بر آمریکا یک شعار قرآنی و راهبردی است و در حقیقت اسم رمز نابودی استکبار جهانی است.
 
استان البرز حدود ۴۶۳ هزار دانش آموز و ۱۵۰ هزار دانشجو دارد.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
پر بیننده ها