خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی قزوین:

اصلاح‌طلب ما باید اصولگرا و اصولگرای ما باید اصلاح‌طلب باشد.

مسئول بسیج دانشجویی قزوین اذعان کرد: اصلاح‌طلب ما باید اصولگرا و اصولگرای ما باید اصلاح‌طلب باشد و این دو باید در چارچوب خدمت به نظام و انقلاب حرکت کرده و کسی نمی‌تواند ادعا کند که تنها اصلاح‌طلب و یا تنها اصولگرا است.
کد خبر: ۸۹۴۴۸۶۳
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴

مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون اهمیت انقلابی بودن و انقلابی ماندن افراد و به ویژه دانشجویان اظهار کرد: انقلابی بودن و انقلابی ماندن از اولویت‌های اصلی کشور است.
وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص اصلاح‌طلبی و اصولگرایی تبیین کرد: اصلاح‌طلب ما باید اصولگرا و اصولگرای ما باید اصلاح‌طلب باشد.
این مسئول ادامه داد: معنای اصلاح‌طلبی و اصولگرایی هر دو باید در چارچوب خدمت به نظام و انقلاب اسلامی باشد و کسی نمی‌تواند ادعا کند که تنها اصلاح‌طلب و یا تنها اصولگرا می‌باشد.
مسئول بسیج دانشجویی قزوین مطرح کرد: ما در کشور تنها دو جریان انقلابی و غیرانقلابی داریم که افراد خود انتخاب می‌کنند در کدام جریان قرار گیرند و تقسیم کشور به دو قطب اصلاح‌طلب و اصولگرا معنایی ندارد.
برزگر حرکت در راستای اهداف کشور را مهم‌ترین مشخصه انقلابیون عنوان کرد و افزود: ترجیح دادن منافع ملت، نظام و انقلاب بر منافع شخصی خود، چشم‌پوشی از منافع شخصی و وقف خویش در راه کشور از اصلی‌ترین ویژگی‌های افراد انقلابی می‌باشد.
وی در خصوص افراد با تفکر غیرانقلابی تصریح کرد: افراد غیرانقلابی در راستای اهداف کشور و انقلاب حرکت نکرده و همواره به دنبال منافع شخصی خود و حمایت از روزنامه‌های زنجیره‌ای هستند.
این مسئول تشریح کرد: احمد کاظمی‎ها، سردار سلیمنی‌ها، شهید حججی‌ها و شهید فهمیده‌ها، شهید مطهری‌ها همه از انقلابیونی هستند که پیشوایشان امیرالمومنین علی(ع) را الگوی خود قرار داده و حتی در سخت‌ترین شرایط نیز از مواضع انقلابی خود کوتاه نیامدند.
مسئول بسیج دانشجویی قزوین با اشاره به نقش حساس جوانان و به ویژه دانشجویان ابراز داشت: دانشجویان انقلابی باید شهدای روز 16آذر که تا پای جان از انقلابشان دفاع کردند را سرلوحه خود قرار داده و همواره پای انقلابشان بایستند.
برزگر اضافه کرد: روزهای 13 آبان و 16 آذر فرصت‌های مناسبی برای تبیین و تشریح هرچه بیشتر اهمیت انقلابی بودن و انقلابی ماندن است و هرکس باید ابتدا خود عامل به این موضوع و سپس مشوق آن باشد.
وی توضیح داد: اینکه اخیرا بیانات و مطالبات مقام معظم رهبری از حوزه‌های عملیاتی به حوزه‌های راهبردی تنزل پیدا کرده است نشانگر عملکرد نامطلوب ما بوده لذا باید توجه بیشتری در این راستا صورت گیرد.
این مسئول خاطرنشان کرد: دولتمردان و مسئولین باید در حوزه‌های مختلف به حمایت از جوانان بپردازند و جوانان همواره ثابت کرده‌اند که در راه انقلاب به خودباوری رسیده و انقلابی خواهند ماند.
مسئول بسیج دانشجویی قزوین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری امید داشتن به خواص و سیاسیون را کاری عبث دانسته و اذعان داشت: مردم باید در صحنه بوده و بدانند تقویت روحیه انقلابی، عدم محافظه‌کاری بیجا از سوی برخی مسئولین و توجه به منافع نظام سبب تقویت بدنه دانشگاه‌ها، افزایش روحیه انقلابی و دوری از حزبی‌گری می‌شود.
برزگر نقد در خارج از چارچوب انصاف را نقدی بی‌پایه دانست و بیان کرد: اطاعت از قوانین هر کشوری امری لازم و به دور از انقلابی بودن کشور است و غیرانقلابیونی که در ایران مخالف قوانین کشور هستند جایگاهی در نظام اسلامی نداشته و می‌توانند به جبهه ایده‌آل خود بروند.
وی متذکر شد: ما باید به دور از رجل سیاسی، تابع گفتمان امامین انقلاب بوده و از آن‌ها خط مشی بگیریم و همواره برای عملیاتی کردن بیانات مقام معظم رهبری تلاش کنیم.
این مسئول در بخش پایانی این گفت و گو تاکید کرد: برای انقلابی بودن باید دست از رفاه‌طلبی و محافظه کاری‌های بیهوده دست برداشت و آگاه بود که انقلابی بودن و انقلابی مانده هزینه دارد.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار