مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه های ایوان مطرح کرد:
اسماعیلی گفت:تهیه و توزیع 2 هزار غذا در هر روز، صبحانه ۵۰۰نفر،۶۰۰میان وعده ۳۰۰،چای ،خرما،و...شیرینی شربت میوه، برپایی ایستگاه های فرهنگی در مسیر ایوان به سمت ایلام توسط دانشجویان در این موکب صورت می گیرد.
کد خبر: ۸۹۴۴۸۸۵
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

 به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، علی اسماعیلی، مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه های ایوان   گفت: موکب دانشجویی شهدای مدافع حرم شهرستان ایوان در حال خدمت رسانی به زوار سیدالشهدا(ع) در ایام اربعین است.

مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه های ایوان افزود: موکب دانشجویی شهدای مدافع حرم دانشگاه علمی کاربردی ایوان در خروجی ایوان به سمت ایلام با حضور 60 نفر از دانشجویان بسیجی  از دهم آبان و به مدت دو هفته آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

اسماعیلی گفت: تهیه و توزیع 2 هزار غذا در هر روز، صبحانه ۵۰۰نفر،۶۰۰میان وعده ۳۰۰،چای ،خرما ، آش رشته ،شله زرد و.....شیرینی شربت میوه، برپایی ایستگاه های فرهنگی در مسیر ایوان به سمت ایلام توسط دانشجویان خادم در این موکب صورت می گیرد.
 
وی افزود: علاوه بر توزیع مواد غذایی و اسکان، دانشجویان با برپایی ایستگاه های فرهنگی در مسیر ایوان به سمت ایلام به زائران خدمت می کنند.
برپاییی نماز جماعت،پخش بروشور راهنمای زائر، پخش محصولات فرهنگی و پاسخ به سوالات شرعی از نمونه ای از فعالیت های این موکب  می باشد.

ارسال نظرات