خبرهای داغ:
مديرعامل سازمان پايانه‌های مسافربری شهرداری قزوين گفت:
مديرعامل سازمان پايانه‌های مسافربری شهرداری قزوين اذعان کرد: تعداد زائرانی که از پایانه‌های استان قزوین به مرزها و عتبات عالیات جهت پیاده روی اربعین حسینی اعزام شده اند تا کنون بالغ بر ده هزار نفر است.
کد خبر: ۸۹۴۴۸۸۸
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

علی محمدحسینی مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: از ابتدای آبان تا پانزدهم ابان ماه سال جاری تعداد 230 دستگاه اتوبوس از پایانه های مسافربری قزوین عازم عتبات عالیات شده‌اند.
وی گفت: روزانه تعداد 25 دستگاه از پایانه های قزوین به مناطق مرزی اعزام می شوند که این آمار تا روز پانزدهم آبان ماه 230 دستگاه بوده است.
مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین اظهار کرد: تعداد زائرانی که از این پایانه ها به مرزها و عتبات عالیات جهت پیاده روی اربعین حسینی اعزام شده اند تا کنون بالغ بر 10 هزار نفر بوده و پیش بینی می شود این میزان طی چند روز آینده به بیش از یازده هزار نفر نیز برسد.
محمدحسینی افزود: از این میزان، تعداد 15 دستگاه اتوبوس به طور مستقیم وارد خاک عراق و شهر نجف می شوند و مسافران ادامه راه را پیاده تا کربلا طی می‌کنند.
وی عنوان کرد: این تعداد اتوبوس که وارد خاک عراق شده اند، پس از مراسم اربعین حسینی مسافران را از شهر کربلا مستقیما وارد خاک ایران می کنند و سایر اتوبوس ها که از پایانه های استان قزوین به مرز مهران و سایر مرزها اعزام شده اند، از همان مسیر مسافران را به قزوین باز می گردانند.
مديرعامل سازمان پايانه‌های مسافربری شهرداری قزوين عنوان کرد: پیش بینی می شود امروز نیز 10 دستگاه اتوبوس دیگر، زائران را از پایانه های قزوین به مرزهای کشور جابجا نمایند.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها