در راستای افزایش رضایتمندی و بهبود سطح کیفی خدمات سامانه قرائت و چاپ آنی قبوض گاز مشترکین در شرکت گاز آذربایجان شرقی به اجرا در آمد.
کد خبر: ۸۹۴۴۹۳۷
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی در اين خصوص گفت: در راستای گسترش دولت الکترونیک، افزایش رضایت مندی مشترکین و استفاده از فنآوری های نو و کاهش هزینه ها و صدور صورتحساب در کمترین زمان ممکن طرح قرائت و چاپ آنی صورتحساب قبوض گاز مشترکین در شرکت گاز آذربایجان شرقی به اجرا در آمد.

سیدرضا توحیدی درخصوص جزئیات این طرح افزود: در این سامانه کنتورخوان پس از ثبت قرائت کنتور اطلاعات را در نرم افزار موجود در تلفن همراه یا تبلت ثبت و با ارسال داده با اینترنت پرسرعت به سرور اصلی و پردازش اطلاعات  صورتحساب گاز در چاپگر همراه کنتورخوان چاپ و همان لحظه تحویل مشترک می شود.

وی با اشاره به مزایای این طرح اظهار داشت: قرائت سریع و دقیق کنتور و تحویل صورتحساب، اطمینان از تحویل قبوض به مشترکین در همان لحظه، از بین رفتن زمان قرائت و تحویل قبوض، کنترل و نظارت بر عملیات کنتورخوانی با استفاده از GPS سامانه، کاهش خطاهای انسانی قرائت، افزایش مهلت زمان کافی برای مشترکین جهت پرداخت گاز بهاء و اطمینان ازعدم توزیع دیرهنگام قبوض از جمله مزایای این طرح می باشد.

وی بیان کرد: این طرح به صورت پایلوت در منطقه آزاد ارس شهر جلفا به اجرا در آمده و با برنامه ریزی های بعمل آمده به تدریج تمام شهرهای استان زیر پوشش این سامانه قرار خواهند گرفت.

ارسال نظرات