شهردار تبریز عنوان کرد؛

اجرای مطلوب برنامه چهار ساله شهر، نیازمند حمایت مدیریت استان

شهردار تبریز گفت: اجرای مطلوب برنامه چهار سال آینده شهر نیازمند حمایت مدیریت استان است و امیدواریم با همدلی و صمیمت، مشکلات زیربنایی شهر را مرتفع کنیم.
کد خبر: ۸۹۴۴۹۴۶
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین‌باهر که به همراه اعضای شورای اسلامی شهر تبریز  به دیدار استاندار آذربایجان شرقی رفته بود، خاطرنشان کرد: با توجه به شناخت دقیق از مشکلات و مسائل شهر وارد مسئولیت اجرایی شده‌ام و معتقدم فرصت‌های توسعه کلان‌شهر تبریز، از چالش‌ها و نارسایی‌های آن به مراتب بیشتر است و می‌توان با برنامه‌ریزی و تقویت بهره‌وری در مجموعه نیروی انسانی، جایگاه شهر را بهبود بخشید.

وی با اشاره به این که طبق آخرین گزارش‌ها، تحقق بودجه عمرانی شهرداری تبریز کاهش داشته است، گفت:  شهری که چنین شرایطی داشته باشد و بدنه‌ سنگینی نیز داشته باشد، با مشکلات اساسی مواجه است که باید با برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند حل شود.

شهردار تبریز با اشاره به حضور خود در شورای چهارم یادآور شد: اجرای طرح های تحول‌آفرین عمرانی در کمترین مدت در دوره شورای چهارم اتفاق افتاد و نتیجه همدلی و هماهنگی مدیریت استان و مدیریت شهری بود؛ در صورت حمایت استاندار محترم و  تداوم همدلی و همکاری، می‌توانیم توسعه و آبادانی شهر را استمرار ببخشیم.

شهین‌باهر تاکید کرد: باید تقابل‌ها را از میان برداشته و برخی نگرش‌ها را اصلاح کنیم، چراکه منافع شهر، مقدم بر منافع شخصی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار