رئیس موسسه غدیرشناسی از برگزاری کلاس‌های آموزشی و معرفتی در سیستان و بلوچستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۴۹۵۳
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام شاه‌آبادی در دیدار ظهر امروز با آیت‌الله سلیمانی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: موسسه غدیر شناسی از ۷ سال پیش راه اندازی شده و فعالیت خود را آغاز کرده است البته مجموعه‌های موفقی در کشور در این زمینه فعالیت می‌کنند مثل بنیاد بین المللی غدیر و سایر مجموعه‌هایی که با نگاه ولایی در کشور فعالیت می‌کنند، اما آنچه که ما را ترغیب کرد به تأسیس این مجموعه جدید خلأیی بود که احساس کردم و آن هم اینکه این مجموعه‌ها رویکرد‌های ترویجی و تبلیغی دارند، ولی بنده رویکرد را در مجموعه غدیرشناسی آموزشی و معرفتی تبلیغ کردم.

رئیس موسسه غدیرشناسی بیان کرد: پیشینه این حرکت قبل از شروع فعالیت ما در سال ۸۹ بود، یعنی سال ۸۷ که بنده مسؤول نهاد مقام معظم رهبری بودم در دانشگاه علم و صنعت و این احساس نیاز را در آن دوره که با دانشجویان سروکار داشتم احساس کردم به اینکه بچه‌های مسلمان و متدین دانشگاه با همه تعلقی که به دین و مکتب و اهل بیت (ع) خود دارند از قدرت دفاع علمی و استدلالی برخوردار نیستند.

این مسؤول با بیان اینکه ما در این ۷ سال ۱۰ هزار نفر دانشجو بر سر کلاس‌ها آوردیم که نصف آن‌ها دانشجویان شهر‌های دیگر بودند، گفت: سال گذشته تمرکز ما بیشتر در شهر‌های خوزستان، بوشهر و هرمزگان بود و استقبال نیز ازاین مجموعه در این شهر‌ها بسیار خوب بود.

وی اظهار داشت: ما در هیچ استانی بدون اذن نماینده، ولی فقیه ورود نکردیم و اقدامی انجام نداده ایم و همچنین ما دوره‌های آموزشی​و معرفتی را بدون هیچ چالشی برگزار می‌کنیم و بیشتر کلاس‌های ما نیز بدون چالش می‌باشد.

شاه آبادی با بیان اینکه برای دفاع از ولایت باید اول به نها‌های اهل بیت (ع) مراجعه کرد افزود: ما علاقه‌مند هستیم بتوانیم کلاس‌هایی را در منطقه سیستان و بلوچستان برگزار کنیم ما آماده ایم غدیری را تبلیغ کنیم که طرفدار وحدت است.

رئیس موسسه غدیرشناسی افزود: ما خواستاریم وحدتی را که از آن حرف می‌زنیم فقط بر روی منبر‌ها نباشد و در عمل نیز آن را نشان دهیم و دنبال کنیم.

وی تصریح کرد: ما کلاس‌های غدیر شناسی ویژه اهل سنت را نیز داشته و برگزار می‌کنیم.
ارسال نظرات