خبرهای داغ:
مسئول کانون تخصصی سلامت از برگزاری دوره‌های آموزش طب اسلامی در کانون‌های مساجد قم و مشهد خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۴۹۸۷
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین مهدی رحمانی با اشاره به برگزاری جلسات طب اسلامی در کانون‌های مساجد گفت: دوره‌های سطح یک برای افرادی که هنوز سطح یک را نگذرانده‌اند در هشت جلسه دو ساعته توسط استاد محمدی یکتا و استاد باقری برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقمندان در این دوره با مبانی و جایگاه طب، مزاج شناسی، واکسن‌های بدون عوارض، پیشگیری و حل بحران‌های خانوادگی، اجتماعی از جمله اعتیاد، فقر، طلاق و... آشنا می‌شوند.

مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت علی اصغر (ع) تصریح کرد: افرادی که سطح یک را گذراندند و منتظر برگزاری دوره بعدی بودند می‌توانند در دوره سطح دو که آشنایی با گیاهان دارویی و مسائل درمانی و مرور کارگاهی مطالب قبل که در هشت جلسه دو ساعته برگزار می‌شود شرکت کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به استقبال اعضا از مباحث دوره اول و تشویق برای برگزاری دوره‌های متعدد و سطوح بالاتر، تصمیم به برگزاری دوره سطح یک و دو به‌صورت استانی در قم و دوره کشوری در مشهد در آذرماه گرفتیم.

رحمانی یادآور شد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند با شماره ۰۲۵۳۶۶۴۹۲۹۳ تماس بگیرند.

وی آشنایی با ویژگی‌های منحصر به فرد علوم و محاسن کلام معصومین علیهم السلام، آشنایی با اقتدار علمی اسلام در تمدن‌سازی اسلامی و دفع فتنه‌های غرب، آشنایی با روش درمان بیماری‌ها در کوتاه‌ترین زمان با کمترین هزینه ممکن، آشنایی با مزاج و روش تعدیل آن را از جمله اهداف برگزاری این کلاس‌هاعنوان کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها