خبرهای داغ:
جانشین سپاه ناحیه سرپل ذهاب:

شهدای دانش آموز اسطوره های پایداری و مقاومت هستند

جانشین سپاه ناحیه سرپل ذهاب با بیان اینکه شهدای دانش آموز اسطوره های پایداری و مقاومت هستند،گفت: شهدای دانش اموز برای حفظ آرمانهای انقلاب در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کردند.
کد خبر: ۸۹۴۵۰۱۸
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ پاسدارمجتبی کاکایی  در مراسم یادواره 126 شهید دانش آموزی درسرپل ذهاب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهید دانش آموز محمدحسین فهمیده اظهار داشت: شهدای دانش آموزاسطوره های خودباوری، پایداری و مقاومت هستند.

 

وی افزود: عزت، آبرو، امنیت و سربلندی امروز کشور ما، مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا و از جمله شهدای بسیج دانش‌آموزی است که در سال‌های دفاع مقدس با نثار عزیزترین گوهر وجودی خود، اجازه ندادند گزند دشمنان به نظام و انقلاب برسد.

 

در ادامه کارشناس فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران سرپل ذهاب شهدا را یک الگوی مناسب برای نسل جوانان امروز به ویژه دانش آموزان انقلابی عنوان کرد و افزود: امروز هرچه داریم از شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافعین حرم است.

 

حجت الاسلام خلیل چراغی افزود: خصوصیات و ویژگی‌های اخلاقی و روحیه شهادت طلبی شهدای دانش‌آموز والامقام باید به عنوان یک الگو و اسوه قرار بگیرد و نیاز است در این زمینه مسئولان فرهنگی و متولیان امر با ما مشارکت و همکاری همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند.

 

یادواره ۱۲۶ شهید دانش آموز شهرستان سرپل ذهاب با حضور مسئولان محلی،  خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و دانش آموزان درکانون شهید باهنر این شهرستان برگزارشد.

ارسال نظرات