خبرهای داغ:
رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه گفت: امیرمحمدفتاح پور، محمدصدیق حمشتیان و سونیا گماری سه قایقران بسیجی کرمانشاهی هستند که به رقابت های کانوپولوی بزرگسالان آسیا اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۴۵۰۲۰
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲

 محمد سهراب بیگ در گفتگو باخبرگزاری بسیج از کرمانشاه،  اظهار داشت: رقابت های کانوپولوی قهرمانی آسیا از 17 تا 23 آبان در شهر کوالالامپور مالزی برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: تیم های آقایان و بانوان ایران هر کدام در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام شدند که ورزشکاران کرمانشاهی هر سه در بخش بزرگسالان حضور دارند.

 

سهراب بیگ ادامه داد: دلارام مرزآبادی هدایت تیم بانوان و اشکان صیادی نیز هدایت تیم آقایان بزرگسالان ایران را برعهده دارند.

 

رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه همچنین از وضعیت آمادگی ملی پوشان کرمانشاهی عضو تیم ملی کانوپولو ابراز رضایت کرد و گفت: گماری، فتاح پور و حمشتیان از بازیکنان اصلی تیم های آقایان و بانوان ایران هستند و می توانند نقش موثری در موفقیت این تیم ها ایفا کنند.

 

وی ادامه داد: تیم مردان ایران نیز در سه دوره اخیر این رقابت ها در سال 2011 قهرمان آسیا شد و در سال های 2013 و 2015 نیز موفق به کسب مقام سوم شد.

 

سهراب بیگ در پایان یادآوری کرد: تیم کانوپولوی بانوان ایران از سال 2005 تا 2013 و در پنج دوره متوالی این رقابت ها عنوان قهرمانی را کسب کرد و در دوره قبل که سال 2015 برگزار شد نیز نایب قهرمان شد.

ارسال نظرات