مدیرعامل آب و فاضلاب شهری هرمزگان:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری هرمزگان از آغاز عملیات تغییر مسیر یکی از خطوط انتقال آب شهر بندرعباس خبر داد و گفت: ساکنان بندرعباس نگران قطعی آب نباشند.
کد خبر: ۸۹۴۵۰۴۱
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰

 

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، امین قصمی ظهر امروز در حاشیه بازدید از این پروژه اظهار داشت: این پروژه به طول 60 متر و با صرف هزینه‌ای افزون بر سه میلیارد ریال انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود این پروژه تا پایان امشب به اتمام برسد، افزود: دو خط لوله هزار و200 و هزارو400 میلی متر آب آشامیدنی شهر بندرعباس را از محل تصفیه خانه به ورودی شهر انتقال می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری هرمزگان گفت: جابجایى خط دوم انتقال آب ١٤� � میلی متر میناب بندرعباس به منظور همکارى با شهردارى بندرعباس در راستای احداث پل زیرگذر بوموسى و بلوار امام حسین (ع) اجرا مى‌شود.

قصمی همچنین اظهار امیداوری کرد، با اتمام به موقع در موعد مقرر این طرح جابجایی آب مناطق اعلام شده شهر در اسرع وقت به رویه عادی خود برگردد.

وی افزود: شهروندان بندرعباسی نباید نگران این موضوع باشند چرا که در آبفا با توجه به ذخائر خود پیش‌بینی و تحمین می‌زنیم که مشکل آنچنانی مردم را اذیت نکند.

ارسال نظرات