خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش سپاه صاحب‌الامر(عج):
مسئول تربیت و آموزش سپاه صاحب‌الامر(عج) اذعان کرد: ما پس از انقلاب بزرگ اولمان، تسخیر لانه‌ی جاسوسی دشمن و دستگیری جاسوسان را در سال 1358 داشتیم که حاصل کار و تلاش و دانایی دانش آموزانمان بود و می‌توان از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کرد.
کد خبر: ۸۹۴۵۰۴۶
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، حمزه برین در خصوص اهمیت مبارزه با استکبار جهانی مطرح کرد: مبارزه با استکبار جهانی امری مهم و بر عهده همه مسئولین و نیز آحاد مردم می‌باشد.
وی با اشاره به اتفاقات ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تبیین کرد: هریک از اتفاقات رخ داده در ۱۳ آبان نقش مهمی را در شکل گیری، تثبیت و تدوام انقلاب اسلامی داشته است لذا ما از این روز بزرگ به‌عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی یاد می‌کنیم.
برین با بیان تفکرات طاغوت در مورد خنثی سازی حرکت انقلابی مردم و تبعید امام خمینی (ره) تصریح کرد: جوانان امیدان و سرمایه‌های این کشور هستند و رژیم طاغوت توانایی ایستادگی در برابر اعتقادات و باور‌های دانش آموزان ما را ندارد و این اصل در دوران مختلف و به ویژه در دوران دفاع مقدس ثابت شده است.
این مسئول در ادامه با بیان حوادثی که در انقلاب اسلامی رخ داده است، ابراز داشت: ما پس از انقلاب بزرگ اولمان، تسخیر لانه‌ی جاسوسی دشمن و دستگیری جاسوسان را در سال ۱۳۵۸ داشتیم که حاصل کار و تلاش و دانایی دانش آموزانمان بود و می‌توان از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کرد.
برین با اشاره به نقش اعتقادی جوانان و نوجوانانی که در سال‌ها قبل از انقلاب به نقل از امام (ره) در گهواره هایشان بودند، تصریح کرد: در سال ۵۷ انقلاب اسلامی همان جوانان و نوجوانان حوادثی، چون سرنگونی رژیم طاغوت و دوران هشت سال دفاع مقدس را رقم زده‌اند و امروز هم هزاران کیلومتر به دور از کشور در شرایطی که آمریکای جنگ افروز از داعش و حامیان آن حمایت می‌کند آن‌ها برای دفاع از حریم ولایت با تفکر استکباری می‌جنگند.
وی در خاتمه متذکر شد: ما مرگ بر آمریکا میگوییم چراکه آمریکا از سابقه‌ی تاریخی ۲۴۰ ساله‌ی خود ۲۲۰ سال آن را به دنبال جنگ افروزی و گسترش سلطه‌ی خود گذرانده و ۶ و نیم میلیون از افراد ویتنام و چندین هزار میانماری و یمنی و عراقی و افغان را به خاک خون کشیده است.
۶۰۰۱/پ ۳۰/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها