سید ساجد یعقوبی
مسئول تربیت بدنی بسیج دانشجویی استان اردبیل:
مسئول تربیت بدنی بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: جشنواره ورزشی شهدای دانشجو و مدافعان حرم ۲۳ و ۲۵ آبان ماه در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۵۰۵۴
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، امین صادق‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه برگزاری جشنواره ورزشی جام شهدای دانشجو و مدافعان حرم در اردبیل اظهار داشت: با توجه به اعلام زمان برگزاری جشنواره ورزشی شهدای دانشجو جشنواره ورزشی شهدای دانشجو و مدافعان حرم 23 و 25 آبان ماه 10 صبح در اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری این جشنواره ورزشی با هدف گرامیداشت مقام شهدای والامقام است که امیدواریم با تلاش‌ها و اقدامات انجام یافته بتوانیم برگزاری این گونه برنامه‌ها را به طور مناسب و ویژه و در خور شان و جایگاه شهدای والامقام برگزار کنیم و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

مسئول تربیت بدنی بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته مسابقات جشنواره در رشته‌های دو و میدانی رشته 20 متر، شنا در رشته کرال و تیراندازی با تفنگ بادی برگزار می‌شود که این مسابقات 23 آبان ویژه خواهران و 25 آبان ویژه برادران در اردبیل برگزار می‌شود.

صادق‌زاده بیان کرد: امیدواریم مسئولان و متولیان اجرایی در برگزاری مطلوب این جشنواره مشارکت و همکاری‌های لازم را با ما داشته باشند تا بتوانیم برگزاری این جشنواره را به بهترین نحو در دستور کار قرار داده و به تمامی اهداف خود در راستای جلب رضایت شرکت‌کنندگان دست یابیم.

وی تصریح کرد: انتظار ما از شرکت‌کنندگان در جشنواره این است که در زمان برگزاری مسابقات بیمه ورزشی و کارت غرامت خود را به همراه داشته باشند تا در این زمینه مشکلی وجود نداشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار