احمد درویشی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب:
حجت الاسلام نعیم اربابی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب، گفت: استعفای سعد حریری نقشه عربستان و آمریکاست.
کد خبر: ۸۹۴۵۰۶۱
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۳

 

 

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری بسیج هرمزگان، اربابی رژیم منفور سعودی را کودک کش و جنایتکار خواند و گفت:سران این رژیم پلید همیشه در پی اختلاف افکنی بین مسلمانان وبه راه انداختن شعله جنگ در منطقه و حمایت از گروه های تروریستی بخصوص گروه تروریستی داعش که وحشیانه مسلمانان را قتل عام می کنند بوده اند و امروز نیز در پی طراحی کردن نقشه های جدیدی بر علیه اتحاد مسلمانان هستند.

حجت الاسلام اربابی به اختلافات وسیع داخلی عربستان اشاره ای کرد و افزود:عربستان باید به فکر حل و فصل اختلافات داخلی خود باشد نه اینکه نوکری آمریکا و اسرائیل را بکند و همیشه در پی دیکته کردن لجن پراکنی های مستکبرین دنیا باشد.

این مسئول استعفای سعد حریری نخست وزیر لبنان را توطئه آمریکا و اسرائیل دانست و اظهار داشت:استعفای سعد حریری نخست وزیر لبنان نقشه آمریکا و اسرائیل است تا از این طریق بتوانند جای پایی را برای خود در لبنان باز کنند که مانند همیشه عربستان ،نوکر و مطیع آنان این ماموریت پلید آنان را انجام داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب گفت:سعد حریری فردی توانمند و از حمایت مردم لبنان بخصوص دبیر کل حزب الله لبنان آیت الله سید حسن نصر الله برخوردار بود و هیچ گونه دلیلی برای استعفای وی وجود نداشت به همین جهت این موضوع مشکوک و باید منتظر آشکار شدن نقشه های شوم و پلید دشمنان اسلام ماند.

اربابی اظهار داشت:همه مردم دنیا به این باور رسیده اند که تمامی اشغالگری و جنگ و کشتار در جهان منشا آن آمریکا ،اسرائیل و نوچه های آنان می باشد و تنها گروه های مقاومت هستند که مردانه جلوی تجاوزگری آنان را گرفته اند و به همین خاطر است که تمام تلاش خود را جهت از بین بردن و تضعیف گروه های مقاومت انجام می دهند.

حجت الاسلام نعیم اربابی تنها راه مقابله با دشمنان اسلام را مقاومت دانست و گفت: تا ظلم هست مقاومت هم وجود دارد  و انشاالله با وجود رهبری مدیر و مدبر بر جامعه اسلامی دشمنان تمامی توطئه های آنان نقش بر آب خواهد شد.

ارسال نظرات