خبرهای داغ:
مسئول بسیج هنرمندان قزوین اذعان کرد: همانگونه که مردم عراق اندوخته یکساله خود را در این سفر صرف زائران سیدالشهدا می‌کنند، زائران نیز از اندوخته یکساله شان از توشه معنوی در این حج بصیرتی بهره ببرند و هرکس در حد توانمندی خود و یا توشه عمومی که همان خودسازی است در این راه استفاده ببرد.
کد خبر: ۸۹۴۵۰۶۲
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵

کریمی مسئول بسیج هنرمندان قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین درخصوص همایش عظیم پیاده روی اربعین و فرهنگ‌سازی‌های لازم در‌این‌خصوص اظهار کرد: این حرکت چند میلیونی باشکوه که لقب حرکت مردمی گرفته که شاهد حضور چشم‌گیر مردم و اقشار مختلف در آن هستیم نیازمند آماده‌سازی‌های لازم از جانب مسئولان و دست اندرکاران این همایش می باشد.
کریمی افزود: مسئولین باید از پیش بسترهای لازم برای این کار را مهیا سازند و در این‌خصوص تنها به مسائل اجرایی آن اکتفا نکرده و در تمامی بخش‌ها درپی رفع معضلات باشند چرا که همه اقشار شرکت کننده خود علم به‌دست و با توانمندی‌های شان پا در صحنه می‌گذارند.
مسئول بسیج هنرمندان قزوین همچنین تصریح کرد: در این پیاده‌روی نخبگان عرصه‌های مختلف نیز شرکت دارند که می‌توانند از تخصص‌شان دراین راه بهره ببرند و در همین راستا از مسئولین تقاضا می‌شود دراین‌خصوص دغدغه مند عمل کنند.
وی در ادامه تبیین کرد: نکته شایان ذکر جبهه های مردمی تشکیل شده در این مسیرها است اما باید توجه داشت که در ابتدا می بایست مدیران مسئول فضاسازی‌های ملزوم را فراهم سازند و به فرموده امام خمینی(ره) "این انقلاب هر چه که دارد از محرم و صفر دارد" مسئولان به این نکته توجه داشته باشند و نسبت به محرم و صفر بی‌تفاوت عمل نکنند.
کریمی خاطرنشان کرد: قیام و حرکت اباعبدالله باوجود ممانعت‌های دشمنان اسلام، خواه ناخواه شعله می‌گیرد و در مقابل چشمان دشمنان باشکوه‌تر از پیش برگزار می‌شود و دخالت در آن از عهده افراد خارج است.
وی در بخش پایانی یادآور شد: همانگونه که مردم عراق اندوخته یکساله خود را در این سفر صرف زائران سیدالشهدا می‌کنند، زائران نیز از اندوخته یکساله شان از توشه معنوی در این حج بصیرتی بهره ببرند و هرکس در حد توانمندی خود و یا توشه عمومی که همان خودسازی است در این راه استفاده ببرد.
کریمی همچنین اضافه کرد: خواص هم می‌بایست با کوله‌باری از معنویت در این راه قدم نهاده و در این راه از معنویت‌یشان کمال بهره را ببرند چرا که تنها گستردگی و فراگیر بودن این همایش کافی نبوده و نیازمند کیفی‌سازی است.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها