خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین گفت:
مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین اذعان کرد: بهترین روش برای تبلیغ صحیح دین و نظام اسلامی در این مسیرها اخلاق و رفتار مناسب و همچنین صبر در برابر مشکلات به‌خصوص کمبودهای مربوط به پیاده روی خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۴۵۰۶۵
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸

رضا کاظم‌لو مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین درخصوص پیاده‌روی اربعین اظهار کرد: بحث پیاده‌روی اربعین از دستورات دینی درخصوص کسانی که توانایی انجام آن را دارند، می‌باشد که این حرکت امروزه به برکت قیام امام خمینی(ره) و مدیریت و رهبری امام خامنه‌ای(مدظله العالی) وخون پاک مدافعان خاکی و عقیدتی زمینه‌ لازم برای امنیت کافی درخصوص تشرف به این سفر ایجاد شده‌است.
وی تبیین کرد: بهترین روش برای تبلیغ صحیح دین و نظام اسلامی در این مسیرها اخلاق و رفتار مناسب و همچنین صبر در برابر مشکلات به‌خصوص کمبودهای مربوط به پیاده روی خواهد بود.
کاظم‌لو خاطر نشان کرد: این سفر، سفر پر رحمت و پر برکتی است که البته سختی‌ها و مشکلاتی هم دارد که بی شک صبر و شکیبایی در برابر این مشکلات بهترین برخورد است که یقینا هم پیش‌رفتن با رویه عفو و گذشت و نگاه با محبت در تاملات و برخوردها تبلیغ بسیار نیکویی برای دین اسلام و نظام اسلامی به‌شمار می‌آید.
وی در ادامه با اشاره به سخن امام صادق(ع) که فرمودند "شیعیان باید با رفتار خود زینت خاندان ما باشند و نه اینکه باعث سرافکندگی ما شوند" ابراز کرد: بی‌عارضه‌ترین راه برای تبلیغ دین اسلام، نظام اسلامی و همچنین انقلاب اسلامی برآمدن در مقام عمل است که با عمل درست می‌توان از فضا بهره کافی برد و پیام مهم این حرکت را به دشمن نشان داد.
کاظم لو در بخش پایانی تصریح کرد: زائران این سفر از لحاظ روحی و معنوی بسیار اوج گرفته‌اند و تنها می‌توان گفت اکنون که به عشق یار در این راه افتاده‌اید تحمل خار مغیلان به جان بخرید چرا که بی شک مشکلات و معضلاتی در این سفر وجود دارد و گاهی شرایط باب میل افراد نبوده و مطمئنا صبر و تحمل بهترین راه در برابر آن‌ها است.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها