خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه قم در دیدار با بسیجیان حوزه شهیده نسرین افضل گفت: قیام عاشورای امام حسین(ع) منشاء و مبداء راه شهدای والامقام است.
کد خبر: ۸۹۴۵۰۸۲
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلین «احدی» در دیدار جمعی از بسیجیان حوزه شهیده نسرین افضل ناحیه امام رضا(ع) اظهار داشت: وجود عاشقان و شیفتگان حسینی در سراسر جهان که بعد از گذشت 1400 سال از قیام امام حسین(ع) همچنان مجذوب آن حضرت هستند، بی‌نظیر و شایسته تأمل و تفکر فراوان ااست.

وی افزود: حادثه کربلا اصلاً مسأله‌ معمولی نیست و سوال اساسی این است که چرا با گذشت سالیان سال هر روز، بر تعداد علاقه‌مندان و دوستداران اباعبدالله الحسین(ع) و یارانش اضافه می‌شود.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به پیاده‌روی‌های عاشقانه مردم برای حضور در کربلا، اظهار کرد: این نشان از عشق و علاقه‌ مردم به نام و قیام امام حسین(ع) و روشن بودن شمع وجودی قیام اباعبدالله در دل تاریخ و تنفر از ظالم و حمایت از مظلوم است.

وی  با تشریح واقعه عاشورا و حوادث پس از آن تا اربعین حسینی که سراسر رنج، درد، ستم بر اهل بیت(ع) و فرزندان امام حسین(ع) به ویژه حضرت زینب(س) و حضرت زین‌العابدین(ع) بود، گفت: لشکر یزیدیان بدترین ظلم‌ها و فجیع‌ترین برخوردها را مرتکب شدند و خودشان سنگ بنای نابودی، بدبختی و سرنگونی خویش را گذاشتند.

احدی خاطرنشان کرد: شما بسیجیان با حفظ حجاب و انجام وظایفتان و حضور در صحنه های انقلاب و تبعیت از رهبری ادامه دهنده راه شهیدان که سرچشمه آن قیام عاشورا است، خواهید بود.

ارسال نظرات