خبرهای داغ:
دو خبر کوتاه از ناحیه امام رضا(ع) قم

دیدار فرمانده حوزه شهیده نسرین افضل با خانواده شهیدان «شفیعی» و «علیدوست»

فرمانده حوزه شهیده نسرین افضل ناحیه بسیج امام رضا(ع) و جمعی از بسیجیان پایگاه طیبه با خانواده شهیدان «محمدرضا شفیعی» و «مهدی علیدوست» دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۴۵۰۸۵
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، فاطمه نادری فرمانده حوزه شهیده نسرین افضل به همراه فرمانده پایگاه طیبه و شورای پایگاه و اعضای حلقه صالحین با خانواده شهید «محمدرضا شفیعی» از شهدای هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.

«نادری» طی سخنانی در این دیدار، با اشاره به اینکه خانواده های معظم شهدا قدرت بزرگی در برابر هجمه های جنگ نرم دشمنان هستند، اظهار داشت: تربیت الهی و ایثار مادران و همسران شهدا در دوران دفاع مقدس و زمانی که توطئه های عظیم علیه ملت ایران انجام می شد، باعث شد خیل عظیم رزمندگان اسلام برای تامین امنیت کشور و دفاع از این مرز و بوم راهی جبهه ها شوند و عده ای نیز در راه خدا به شهادت رسیدند.

وی افزود: مادران و همسران رزمندگان اسلام با فراهم کردن شرایطی که موجب آرامش خیال آنان می شد، باعث شدند دلیرمردان سپاه اسلام با آرامش باطنی به مصاف با جبهه باطل بپردازند و امروز نیز مادران و همسران و خانواده های معظم شهدا می توانند با نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه،  توطئه و تهاجم فرهنگی دشمن را خنثی نمایند.

نادری با بیان اینکه رسالت مهم کنونی دانش آموزان بسیجی در نظام اسلامی جدیت در تحصیل علم، حفظ ایمان و دشمن شناسی است تاکید کرد: برای مقابله با توطئه های مختلف استکبار جهانی باید دانش آموزان و بخصوص آینده سازان بسیجی هر چه بیشتر در کسب معرفت الهی و فراگیری علم و دانش پیشگام باشند.

خاطرنشان می شود: شهيد محمدرضا شفیعی متولد يكم شهريور 1346 بود و در تاريخ 27 شهريور 1361 به شهادت رسيد.

 نادری همچنین در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم، شهید مهدی علیدوست اظهار داشت: شهدا نمونه کامل ایثار و مقاومت هستند که علیرغم داشتن همسرو فرزند در زمان نیاز به جبهه ها شتافتند و با نثار خون خود باعث سربلندی ایران گردیدند.

وی تاکید کرد: اگر رشادت، ایثار و جانفشانی شهدا و ایثارگران در طول انقلاب و دفاع مقدس نبود، در آسایش نبودیم  و این امانتی است که این عزیزان به ما سپرده اند.

فرمانده حوزه شهیده نسرین افضل با تاکید بر گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اظهار کرد: گرامیداشت یاد شهدا، زنده نگهداشتن جامعه است زیرا شهید زنده است و اگر بخواهیم جامعه را زنده نگه داریم باید با نام و راه و آرمان شهید کار بکنیم.

پاسدار شهيد مهدی علیدوست سال 1394 در دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س)در سوریه به شهادت رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار