خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا(ع)
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام رضا(ع) گفت: یکی از بزرگترین خصایص استکبار جهانی اتکای آن به عنصر تروریسم و بهره‌برداری از آن برای نیل به اهداف پلید خود می باشد.
کد خبر: ۸۹۴۵۰۸۸
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام «اسماعیل امیرزاده» طی سخنانی در جمع دانش آموزان مدرسه شهید شهریاری در منطقه نیروگاه قم اظهار داشت: دانش آموزان امروز باید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و با الگوگیری از شهدای ۱۳ آبان، به تحصیل و تهذیب نفس خود بپردازند و با دین داری و حرکت در مسیر انقلاب راه شهیدان والامقام را ادامه دهند.

وی با تاکید بر اینکه شیطان بزرگ همواره در توطئه‌ها و ترفندهای خود علیه نظام اسلامی با شکست و مقاومت ملت ایران مواجه شده است، تصریح کرد: شیطان بزرگ آمریکا در رویارویی های متعدد که با انقلاب اسلامی داشته بارها شکست خورده است اما این موضوع نه تنها باعث یأس و ناامیدی آمریکا نگردیده بلکه خشمگینانه‌تر و غضبناک‌تر وارد مرحله‌ای دیگری از جنگ با انقلاب اسلامی شده که فوق‌العاده پیچیده‌تر بوده است.

امیرزاده افزود: روز 13 آبان در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده و این امر نشان دهنده اهمیت درس‌ها و عبرت‌های تاریخی انقلاب اسلامی در مواجهه با استکبار جهانی است.

امیرزاده  خاطرنشان کرد: ملت ایران در این روز بزرگ بار دیگر خشم و نفرت خود را از خوی استکباری آمریکای جنایتکار را فریاد زدند و از سیاست‌های استثماری آن اعلام انزجار نمودند.

ارسال نظرات