خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایحان شرقی:

توان دفاعی ایران برای نظام سلطه قابل هضم نیست

نماینده ولی فقیه در آذربایحان شرقی در یادواره 267 شهید زن این استان، با بیان اینکه توان دفاعی ایران برای نظام سلطه و استکبار جهانی قابل هضم نیست و بر همین اساس به تهدیدات خود اضافه می کنند، گفت: ولی این فشارها هیچ خللی در انگیزه نیروهای مسلح و ملت بصیر ایران ایجاد نمی کند.
کد خبر: ۸۹۴۵۰۹۳
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود: امریکا پس از تجربه سال های گذشته خود در منطقه در خلع سلاح برخی کشورها به دنبال خلع سلاح ایران است.
وی با تاکید بر اینکه توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست، خاطرنشان کرد: سابقه ذهنی مردم ایران و تجربیات ارزشمند دفاع مقدس و آتش افروزی های غرب در منطقه، لزوم ارتقای توان دفاعی کشور را بیش از پیش ضروری می کند.
حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه صلابت، اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس است، یادآور شد: به برکت خون این شهداست که امروز نفس می کشیم و حرف خود را با صدای رسا و بلند به گوش جهانیان می رسانیم.
امام جمعه تبریز اضافه کرد: شهدا رفتند ولی برای ما عزت و افتخار آفریدند بنابراین برماست همواره قدردان رشادت های آن ها باشیمو برگزاری یادواره های در این راستا ستودنی است.

یادواره 267 شهید زن آذربایجان شرقی ظهر امروز در سالن شهید شفیع زاده موزه دفاع مقدس استان برگزار و در آن از خانواده شهدای زن و زنان ایثارگر آذربایجان شرقی تجلیل و از کتاب «پروانه های محله سرخاب» رونمایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها