خبرهای داغ:
هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گلستان:
هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گلستان گفت: حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی، رهیافت همایش عظیم اربعین است.
کد خبر: ۸۹۴۵۱۱۰
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام محمدحسن عبدی هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی آجا در گلستان و مازندران با اشاره به درپیش بودن اربعین حسینی اظهار کرد: نگاه به مسائل جهانی نشان‌ می‌دهد که ما همواره در معرض تهدیدهای مختلف از ناحیه دشمنان اسلام بوده‌ایم و نمی توان با کار روزمره و عادی حتی به تمدن اسلامی نزدیک شویم. پس ضروری است به دنبال پیدا کردن روش ها و راه های موثری برای حرکت به سمت آن تمدن مطلوب باشیم.
حجت الاسلام عبدی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب گفت: از نگاه مقام عظمای ولایت و رهبری، تمدن اسلامی فضایی است که انسان در آن فضا به لحاظ معنوی و مادّی می‌تواند رشد کند و به غایات مطلوبی برسد که خدای متعال او را برای آن غایات خلق کرده است. زندگی خوب و عزّتمندی داشته باشد، انسان عزیز، انسان دارای قدرت، دارای اراده و دارای ابتکار باشد.

وی خاطرنشان کرد: داشتن تقوای دینی وسیاسی، پایبندی به آرمان های اسلامی و انقلابی، پایبندی به استقلال کشور و دشمن شناسی و عدم وادادگی در برابر فرهنگ غیر اسلامی همه از عناصر اصلی انقلابی بودن است.

رئیس عقیدتی سیاسی آجا در گلستان تصریح کرد: امروز دستگاه‌های فرهنگی ما اعم از آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، مساجد، هیئت‌های مذهبی و همه دستگاه‌های تربیتی، مراکز فرهنگی و هنری باید برای نقش آفرینی هدفمند در این حرکت عظیم آماده باشند.
حجت الاسلام عبدی ادامه داد: امروز جوان ما باید قبل از حرکت در مسیر، با نقشه راه این مسیر نورانی آشنا شود. باید به فکر پاک و بی پیرایه جوانی که قدم در مسیر عشق می گذارد جهت بدهیم و اجازه ندهیم حتی یک گام بدون بصیرت در این راه بردارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن با روش های گوناگون از فرصت بازی و ورزش و فضای مجازی و بهره گیری از روحیه جستجوگر و هیجان طلب جوان و حتی عواطف دینی و معنوی او، مستقیم و غیر مستقیم در حال برنامه ریزی و تربیت هدفمند جوان مسلمان با آموزه های فرهنگ غرب است.
به گفته وی، ما میتوانیم در این فرصتی که جوان پشت پا به جاذبه های دنیوی و مادیگری زده و در مسیر دلدادگی قدم می زند و حنای آموزه های غیر اسلامی برایش رنگی ندارد، از فرصت استفاده کرده و بصیرت او را ارتقاء داده تا به راحتی راه را از بیراهه و دشمن را از دوست بشناسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها