خبرهای داغ:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسکو خبر داد؛

دومین جشنواره سهند داستانک در اسکو برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسکو از برگزاری دومین دوره‌ جشنواره‌ شعر، داستان کوتاه و مصورسازی آثار با عنوان «سهند داستانک» خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۵۱۵۹
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمدعلی قلی ‌زاده با اشاره به اینکه این جشنواره به صورت استانی در شهر سهند برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این جشنواره در بخش شعر با موضوعات آزاد پیامبر اسلام ،آینه ی رحمت و وحدت، در بخش داستان کوتاه با محوریت  آسیب‌های اجتماعی، کتاب و کتابخوانی و در بخش مصور سازی با موضوع  اقتصاد مقاومتی و نماز و نیایش برگزار خواهد شد.

وی همچنین گفت: در بخش ویژه نیز آثار ارسالی باید مرتبط با گرامی داشت شهیدان مدافع حرم شهرستان (شهیدان نومی گلزارو جوانی) و شهید حسن جنگجو در قالب تصوی سازی باشند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامی اسکو افزود: این جشنواره با هدف شناسایی ادبی و تجلیل از برترین های این عرصه در استان ، کشف استعدادهای ادبی و هنری در استان و اشاعه و نشر اثار ادبی با زبان تصویر و در قالب هنر برگزار خواهد شد.

قلیزاده تاکید کرد: علاقه ‌مندان تا چهار م آذرماه ٩٦ فرصت دارند ؛  آثار خود را به دبیرخانه‌ جشنواره به آدرس اسکو، خیابان فرمانداری، پشت ساختمان فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسکو ارسال کنند.

وی ادامه داد:  مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان جشنواره همزمان با هفته ی وحدت و میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) در ١٤ آذر سال جاری برگزار می شود.

قلی زاده به میزان جوایز این جشنواره در هر بخش اشاره و بیان کرد: جوایز آثار برگزیده در هر بخش برای نفر اول تندیس جشنواره، به همراه پنج میلیون ریال جایزه‌ نقدی، نفر دوم  چهار میلیون  ریال جایزه‌ نقدی و نفر سوم سه میلیون ریال جایزه نقدی است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها