مهدی منفرد گفت: صنایع تبدیلی برای محصول خرما امری ضروری است این در حالی است که در کشورمان به دلیل نبود نقدینگی برای صادرکنندگان و تولیدکنندگان موجب شده است که ایجاد صنایع تبدیلی غیر اقتصادی شود.
کد خبر: ۸۹۴۵۱۶۳
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۱

 مهدی منفرد بسیجی و تولیدکننده خرما در شهرستان امام شهر استان فارس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: صنایع تبدیلی برای محصول خرما امری ضروری است این در حالی است که در کشورمان به دلیل نبود نقدینگی برای صادرکنندگان و تولیدکنندگان موجب شده است که ایجاد صنایع تبدیلی غیر اقتصادی شود.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی مدیران برای ارتقای ارزش افزوده خرما ضروری است افزود:  برنامه ریزی جامع برای تولید خرمای باکیفیت و مرغوب باید شکل بگیرد تا به جای اینکه خرمای علوفه ای و غیر تجاری تولید شود خرمای مرغوب تولید شود. از اینرو آموزش به تولیدکنندگان امری ضروری است. لذا برنامه ریزی مدیران می تواند در جهت بهبود صفات کیفی و بهداشتی خرمای تولیدی کشورمان پیش برود.

این تولید کننده بسیجی در ادامه خاطر نشان کرد:  سرمایه گذاری دولت در جهت اجرای طرح ساختار تولید محصول خرما امری مفید است از اینرو اصلاح و بهبود روش های برداشت، انبارداری، بسته بندی ، فروش و عرضه خرمای تجاری موثر است.

ارسال نظرات