خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۹۴۵۲۰۴
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج مستقر در مرز شلمچه,دکتر شهریاری به همراه حجت اسلام شیخ نیا رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ، تامرادی معاون فرماندار و جمعی از کارکنان ادارات با حضور در مرر شلمچه ابتدا از موکب حضرت علی اصغر شهرستان باغملک که به منظور ارائه خدمات به زائران حضرت اباعبدالله الحسین مستفر گردید از عزیزان و خادمین شهرستان تقدیر و تشکر نمودند. 

وی گفت :خدمت به زائرین اربعین کمتر از خود زیارت نیست و کار بسیار ارزشمندی است خوشا به حال کسانیکه توفیق خدمت به مردمی که در راهپیمایی بزرگ اربعین شرکت می کنند نصیبشان می شود. 
ایشان گفت: شبکه بهداشت ودرمان کارشناسان بهداشت محیط را جهت خدمت به زائران در مرز چذابه مستقر نموده است ودر حال خدمات رسانی می باشند. دکترشهریاری در ادامه افزود: مردم شهرستان باغملک در تمامی صحنه های انقلاب بویژه پیروزی انقلاب نقش به سزایی داشته ودراین راه شهدای زیادی تقدیم انقلاب نموده اند و هنوز هم تداوم داشته تا جائیکه در دو سال اخیر 6 شهید مدافع حرم بی بی زینب کبری (س) داشته است که این از افتخارات استان قهرمان پرور خوزستان که مشهد شهیدان است بوده و هرچه مسئولین به این مردم خدمت کنند بازهم کم است.
 دکتر شهریاری به صورت خود جوش کمکهای خود را جهت خدمات دهی هر چه بهتر به زائرین تقدیم موکب شهرستان نموده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها