معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به وجود نیروی متخصص و آماده به‌کار جوان در استان بر لزوم جذب این نیروها توسط صنایع با همکاری اداره کل کار استان تأکید کرد.
کد خبر: ۸۹۴۵۲۴۳
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، بهروز اکرمی ظهر امروز در نشست کمیسیون کارگری استان هرمزگان، اظهار داشت: موقعیت استان هرمزگان به گونه ای است که بسیاری از صنایع مستقر در آن در بازار ملی و منطقه‌ای حضوری مستمر و چشمگیر دارند و این موضوع فرصتی برای توسعه استان است که باید با نگاهی کارشناسی از این موقعیت بوجود آمده استفاده کرد.

وی افزود: مدیران صنایع توجه داشته باشند که در محدوده استان هرمزگان فعالیت می کنند و به‌همین لحاظ می‌بایست پاسخگویی به مطالبات قانونی و بحق مردم هرمزگان را در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس کمیسیون کارگری استان هرمزگان با اشاره به اصلی‌ترین مطالبه مردم استان از صنایع، بیان داشت: در حال حاضر مسئله اشتغال مهمترین مطالبه عمومی است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود و استانداری هرمزگان نیز به‌ عنوان نهاد حاکمیتی و از طریق دستگاه‌های ذیربط این موضوع را دنبال و موارد استخدامی در صنایع را با دقت بررسی خواهد کرد.

اکرمی خاطر نشان کرد: صنایع استان اولویت ها و نیاز خود را در زمینه استخدام نیرو به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اعلام کنند و برای هرگونه به‌کارگیری نیرو با این اداره کل هماهنگی‌های لازم را بعمل آورند.

معاون استاندار هرمزگان گفت: پرداخت مطالبات کارگری استان از جمله مسائلی است که با دقت از طریق دبیرخانه کمیسیون کارگری استان به‌طور مستمر رصد می‌شود و کارفرمایان موظفند در کوتاه‌ترین زمان ممکن معوقات کارگری خود را به حداقل رسانده و آن را بروز رسانی کنند.

ارسال نظرات