خبرهای داغ:
حجت الاسلام پناهیان گفت:دور هم جمع شدن مسلمانان برای ولی خدا یک احترام جهانی ایجاد می‌کند و معنای این تجمع این است که با ظهور ولی خدا قدرت ده‌ها میلیونی برایشان وجود دارد.
کد خبر: ۸۹۴۵۲۶۴
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان با حضور در موکب سیدالشهداء (ع) اوقاف قزوین در نجف اشرف در جمع زائران اربعین حسینی درباره اهمیت این حماسه عظیم گفت: با هجوم داعش به عراق تحلیل گران تجزیه عراق را قطعی می‌دانستند اما حضور شیعیان در حماسه عظیم اربعین بدون اینکه سلاحی در دست داشته باشند، آثار نظامی داشت و عامل شکست داعش در مناطق مختلف عراق شد.

وی افزود: سیاست یکی از نتایج طبیعی اربعین است و محبت به ولی خدا قدرت سیاسی ایجاد می‌کند که این قدرت سیاسی عامل پیروزی شیعه در جهان خواهد شد. گرانترین ثواب معنوی در دین زیارت امام حسین (ع) است و این حجم ثواب حتماً آثار و برکات فراوانی خواهد داشت و حتماً زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) خواهد بود.

پناهیان گفت: دور هم جمع شدن مسلمانان برای ولی خدا یک احترام جهانی ایجاد می‌کند و معنای این تجمع این است که با ظهور ولی خدا قدرت ده‌ها میلیونی برایشان وجود دارد و دارای یک احترام جهانی است.

وی با اشاره به اینکه در اربعین وارد زندگی بزرگی شده‌ایم و تغییر در حالت روحی و معنوی مومنان بی دلیل نیست که باید قدر آن را بدانیم، تصریح کرد: اربعین و حضور گسترده مردم در این پیاده‌روی قدرت عظیمی تولید می‌کند که این قدرت زمینه اصلی شکل‌گیری حکومت جهانی امام زمان (عج) است.

پناهیان خاطرنشان کرد: هر تجمعی قدرت تولید نمی‌کند بلکه عشق سیدالشهداء (ع) عامل قدرت می‌شود حال اگر امام زمانی که زنده است و ولی جهانی ماست ظهور کند، لشگر و یارانش امروز در اربعین ساخته و پرداخته می‌شوند.

وی افزود: امروز عاشقان سیدالشهداء (ع) همه هستی خود را در راه خدمت‌رسانی به زوار امام حسین (ع) گذاشته‌اند و هیچ کس هم آنها را مجبور به کاری نکرده است بلکه با عشق خود پای کار آمده‌اند بنابراین هیچ قانون نظارتی در اینجا نیاز نیست بلکه با عشق و محبت امام حسین(ع) حل می‌شود.

این مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به تزویر رسانه‌های غربی در انعکاس پیاده روی اربعین گفت: امروز خبرگزاری‌های دنیا در حال سانسور کردن مراسم اربعین هستند و علت این موضوع تشکیل یک قدرت جهانی پشت این پیاده روی است که باب میل دشمنان اسلام نیست.

پناهیان تاکید کرد: امروز امام حسین (ع) با عشق و محبت دنیا را مدیریت می‌کند و در اربعین شاهدیم بدون قانون و ضابط قانون و نظارت خاصی همه عاشقان حسینی در میدان حضور دارند و در حال خدمت به زوار اربعین هستند.

وی یادآور شد: تکلیف ما در اربعین چیست؟ کمک ما این است که محبتی که سیدالشهداء (ع) و امامان به ما ارزانی داشتند را باید بیشتر کنید و این محبت را گسترش دهیم تا سال به سال جمعیت پیاده روی اربعین افزایش یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها