امام جمعه بندر دیر گفت: لازم است مصوبات شورای فرهنگ عمومی به گونه‌ای باشد که ما نتایج آن را در جامعه ببینیم و تنها به مکتوب کردن آن بر روی کاغذ اکتفا نشود.
کد خبر: ۸۹۴۵۲۷۷
|
۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، حجت الاسلام سید علی حسینی اظهار کرد: وجود روحیه قدرشناسی در جامعه به ویژه قدردانی از شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آن ها که عزت و استقلال ما مدیون جانفشانی های آن ها است یکی از ارزش‌هایی است که لازم است در جامعه تقویّت شود.

وی با تأکید بر لزوم فعال‌تر‌شدن شورای فرهنگ عمومی تصریح کرد: لازم است بخشی از فعالیّت‌ها و کارکردهای شورای فرهنگ عمومی در راستای اصلاح فرهنگ جامعه همانند نحوه صحیح مصرف منابع، استفاده از کالای تولید داخل، بالا بردن کیفیت‌ کالاهای  تولید داخل توسط تولیدکنندگان و مقابله با اسراف‌هایی که در مراسم ختم اموات انجام می‌شود، باشد.

امام جمعه دیر با بیان این که کتاب و فرهنگ کتاب‌خوانی در کشور مظلوم واقع شده است، خاطرنشان کرد: فعال‌شدن انجمن‌های کتاب‌خوانی، هدیه‌دادن کتاب به فرزندان از طرف والدین و توجه مسئولین به رفع مشکلات و نواقص کتاب‌خانه‌ها می‌تواند کمک خوبی به زنده‌کردن فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه کند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها