خبرهای داغ:
مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم گفت: ۴۰۰ نفر از دانشجویان پسر با مشارکت بسیج دانشجویی ویژه برپایی مراسم اربعین اعزام شده اند که سفر آن‌ها تا دو روز پس از اربعین ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۹۴۵۲۸۸
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸



به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام سید محمد طاهری به فرارسیدن اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: اربعین حسینی فرصت مناسبی است که همگان از این ظرفیت عظیم استفاده کرده و در راستای گسترش معارف دینی در وجود خود بکوشند.

وی عنوان داشت: دانشجویان و جوانان همواره در این سفر پیشتاز بوده اند و به همین منظور با همکاری نیروی انتظامی و بسیج دانشجویی استان قم مجوز خروج از کشور برای ۲ هزار نفر از دانشجویان صادر شده است.

مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم گفت: تاکنون هفده دوره عتبات ویژه دانشجویی برگزار شده و ثبت نام هجدهم نیز از آذر و دی ماه امسال آغاز خواهد شد.

طاهری گفت: پس از ثبت نام برنامه‌های اعزام انجام می‌شود که از بهمن ماه سال جاری تا اردیبهشت سال ۹۷ انجام خواهد شد تا دانشجویان بتوانند از ظرفیت‌های این سفر معنوی استفاده کنند.

وی گفت: ۴۰۰ نفر از دانشجویان پسر نیز با مشارکت بسیج دانشجویی ویژه برپایی مراسم اربعین اعزام شده اند که سفر آن‌ها تا دو روز پس از اربعین ادامه خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها