فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد از برپایی موکب حضرت علی اکبر علیه السلام و سوگواری عزاداران هیأت ثارالله به مناسبت اربعین حسینی در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۵۳۰۱
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار موسی انصاری، با تاکید بر اهمیت بزرگداشت اربعین حسینی، افزود: کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد همراه با خانواده هایشان و بسیجیان حلقه های صالحین شهرکرد با شرکت در دسته عزاداری سرور و سالار شهیدان، مراسم عزاداری اربعین را در قالب هیات عزاداری ثارالله(علیه السلام) برگزار می کنند.

انصاری تصریح کرد: در روز اربعین، تجمع عزاداران و بسیجیان همراه با حرکت دسته عزاداری، قرائت زیارت اربعین و برپایی موکب پذیرایی از عزاداران سید الشهداء(علیه السلام) برنامه ریزی شده است.

وی، افزود: عزاداران حسینی در روز اربعین با تجمع در مقابل ستاد ناحیه شهرکرد و طی مسیر به سمت امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها، در چهارراه بازار به خیل دیگر عزاداران می پیوندند.

انصاری در پایان یادآوری کرد: با همت بسیجیان، تعداد 5 موکب در سطح شهر برپا شده است که از سه روز قبل از اربعین تا کنون مشغول پذیرایی و خدمت رسانی به عزاداران حضرت سید الشهدا(علیه السلام) هستند.

ارسال نظرات