خبرهای داغ:
بیانیه حوزه هنری آذربایجان شرقی در پی شهادت شهید مدافع حرم؛ «وحید فرهنگی»؛
حوزه هنری آذربایجان شرقی در پی شهادت شهید مدافع حرم «وحید فرهنگی»، از شهدای مدافع حرم شهر تبریز که در سوریه به مقام شامخ شهادت نائل آمد، بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۴۵۳۴۱
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در بیانیه حوزه هنری استان به مناسبت شهادت وحید فرهنگی در سوریه آمده است:
بسم رب الشهدا والصدیقین
« مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدیلًا »
امروز زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست. «حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی»
درود خداوند بر رسول گرامی اسلام(ص)، اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، علمای مجاهد به خصوص امام راحل و رهبر معظم، حضرت آیت الله خامنه ای و شهدای اسلام که با تبیین حقیقت در برهه های مختلف تاریخ اسلام بیداری و بصیرت را به امت اسلام بخشیدند.
بار دیگر غیورمردی از خطه ولایتمدار آذربایجان و شهر شهید پرور تبریز به خیل شهدای مدافع حرم پیوست و ندای حق را لبیک گفت و بر کوس ولایت نواخت و رفت.
خبر شهادت جانسوز مدافع حرم، وحید فرهنگی به دست مزدوران صهیونیسم جهانی و تروریست‌های تکفیری، اگرچه باعث تأسف و تألم شدید شیعیان و محبّین اهل بیت گشت و اما واقعیت آنکه او امروز «عند ربهم یرزقون» است.
باز دوباره پیکر گلگون کفنِ شهیدی از شهدای مدافع حرم بر شانه های مردم قرار گرفت، دوباره کید و مکر دشمن، سرباز جانثاری از تبار سربداران را به آسمان عروج داد و چه زیبا خدای شهیدان فرمود: شهیدان زنده اند و نزد من روزی می خورند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها