فرماندار هشترود:

فرهنگ بیمه باید در بین مردم ترویج و نهادینه شود

فرماندار هشترود در آیین گرامیداشت روز صنعت بیمه با کارگزاران بیمه این شهرستان، با بیان اینکه ترویج بیمه در بین آحاد مردم الزامی است، گفت: باید فرهنگ بیمه در بین مردم نهادینه شود.
کد خبر: ۸۹۴۵۳۶۲
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسن مستفید افزود: نیاز است تا انواع بیمه ها در بین مرم شناسانده شده و بر اهمیت آن تاکید شود.

وی ادامه داد:  بیمه ایران از سال ۱۳۱۴ فعالیت خود را زیر نظر وزارت اقتصاد و دارایی و بیمه مرکزی آغاز  کرد که به علت دولتی بودن این بیمه مراجعان بیشتری دارد.

مستفید خاطرنشان کرد: بیمه در هشترود بهتر است در شان مردم این شهرستان باشد و قبلا نیز از تکریم آن ها توسط نمایندگی های بیمه نهایت قدردانی را دارم.

وی بر لزوم ترویج فرهنگ بیمه را از تنها بیمه دولتی منطقه با این همه نماینده فعال خواستار شد و تاکید کرد: به علت حادثه خیز بودن آزاد راه پیامبراعظم(ص) این منطقه از نظر ریسک اهمیت دارد.

فخری؛ رئیس بیمه ایران هشترود نیز در ادامه گفت: در صدد آن هستیم فعالیت گسترده  آشنایی با  فرهنگ و مزایای دیگر بیمه ها را هم در حد بیمه ثالث به مردم فهیم منطقه  آشنا سازیم.

 در آیین گرامیداشت سالروز تأسیس بیمه ایران همچنین با اهدای لوح سپاس از نمایندگی‌های برتر بیمه ایران و از رئیس کانون انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران نیز تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها