خبرهای داغ:
در جهت آمادگی اعضای با حوادث احتمالی فصل سرما؛
شهردار اسکو در این جلسه با اشاره به نقش محوری شهرداری در مدیریت بحران های شهری، به هماهنگی بین واحدهای خدمات رسان برای مقابله و آمادگی در برابر سوانح و بلایا تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۴۵۳۶۳
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری اسکو، بابک شریفی ضمن بیان لزوم هماهنگی و تمهید مقدمات آمادگی واحدهای اجرایی و خدماتی شهرداری به منظور مقابله با هرگونه بحران و حوادث مترقبه و غیر مترقبه، در خصوص مشکلات احتمالی و ضعف های موجود برای مقابله با بحران و راهکارهای مورد نیاز را یادآور شد.

وی با اشاره بر ضرورت دستیابی به استانداردهای مورد نیاز در حوزه مدیریت بحران، اظهارداشت:  اقدامات انجام شده در رابطه با مدیریت بحران در شهرداری اسکو مناسب بوده و تلاش می کنیم در بحث مدیریت بحران به استاندارد‌های مدنظر برسیم.

در ادامه این جلسه درباره کمبودها و امکانات مورد نیاز، مدیریت امکانات موجود و تقسیم کار در مواقع بحران بحث و تبادل نظر شد که از جمله مصوبات این جلسه می توان به تأمین برف روب جهت نصب بر روی ماشین آلات، تأمین و دپوی نمک و جاگذاری باکسهای نمک در نقاط پرخطر و سرازیریها و رفع ایرادات ماشین آلات برف روبی اشاره کرد.

ارسال نظرات