خبرهای داغ:
امام جمعه نهبندان با بیان اینکه وحدت جهانی امت اسلام یکی از ابعاد مهم پیاده روی اربعین است، گفت: استکبار جهانی همیشه در صدد تخریب مسلمین است و حتی در رسانه های خود به اهمیت حضور مسلمانان در پیاده روی اربعین اشاره نمی کنند.
کد خبر: ۸۹۴۵۳۹۳
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

حجت السلام والمسلمین عباس علی خزاعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ضمن تسلیت اربعین حسینی(علیه السلام) اظهارداشت: اربعین حسینی(علیه السلام) تداعی کننده عاشورا برای اهل بیت(علیه السلام) است.


امام جمعه نهبندان با بیان اینکه زیارت اربعین حسینی(علیه السلام) جایگاه خاصی دارد، گفت: امام حسن عسگری(علیه السلام) یکی از نشانه های مومن را زیارت اربعین معرفی می کنند.


وی با بیان اینکه از زمانهای گذشته زیارت اربعین جایگاه خاصی در بین مسلمانان بخصوص شیعیان داشته است، افزود: بعد از سقوط صدام زمینه خوبی برای حضور مسلمانان بخصوص شیعیان برای شرکت در پیاده روی اربعین فراهم شد.


خزاعی با بیان اینکه علاوه بر بعد معنوی پیاده روی اربعین ابعاد سیاسی و اجتماعی نیز دارد، عنوان کرد: یکی از ابعاد مهم پیاده روی اربعین وحدت جهانی امت اسلام است.


وی با بیان اینکه مهر ورزی ملت عراق به دیگر مسلمانان سراسر جهان را از دیگر ابعاد پیاده روی اربعین دانست وافزود: وحدت پیام بسیار مهمر است که برای استکبار جهانی دارد و استکبار نیز روی این حرکت عظیم مسلمانان حساب کند.


امام جمعه نهبندان با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرمودند اگر همه مسلمانان یک سطل آب را برصهیونیست جهانی بریزند اسرائیل را آن خواهد بود"، گفت: پیاده روی اربعین تداعی کننده این سخن امام خمینی(ره) است که اگر مسلمانان با یکدیگر متحد شوند از نقشه های استکبار جهانی جلوگیری خواهدکرد.


وی با تاکید براینکه استکبار جهانی همیشه درصدد تخریب است، گفت: تحریف، عدم کارایی وسنگ اندازی بر سر راه مسلمانان از اهداف دشمن است وحتی در رسانه های خود به اهمیت و حضور مسلمانان در پیاده روی اربعین اشاره نمی کنند.


خزاعی تاکید کرد: پیاده روی اربعین بعدمعنوی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در سطح جامعه مسلمانان دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها