خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان پیاده روی اربعین تودهنی بزرگ برای دشمنان نظام اسلامی است، گفت: پیاده روی اربعین یک حرکت ولایی است که به مسلمانان قوت و جهت می دهد.
کد خبر: ۸۹۴۵۴۰۰
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳

غلامرضا فلاحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ضمن تسلیت اربعین حسینی(علیه السلام) اظهارداشت: پیاده روی اربعین حسینی (علیه السلام) نشان دهنده دلدادگی شیعیان و مسلمانان به امام حسین(علیه السلام) است.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: امام حسین(علیه السلام) جان خود را برای احیای دین ، حفظ اسلام و امر به معروف و نهی از منکر گذاشت و شیعیان با تاسی از ائمه اطهار (علیه السلام) در پیاده روی اربعین حسینی شرکت می کنند.


وی با بیان اینکه پیاده روی اربعین تودهنی بزرگ برای دشمنان نظام اسلامی است، گفت: مردم با اطاعت از ولی امر مسلمین همیشه در صحنه های انقلابی، دینی حرکت می کنند.


فلاحی با بیان اینکه اتحاد، ولایت مداری ازاهداف پیاده روی اربعین است، عنوان کرد: پیاده روی اربعین یک حرکت ولایی است.


وی با اشاره به حضور داعش در سالهای گذشته در کشور عراق عنوان کرد: به امید خدا تا سه ماه دیگر ریشه دشمن ها در عراق و سوریه از بین خواهد رفت و این به واسطه حضور مردم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرمودند" محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است"، گفت: حضور مسلمانان در پیاده روی اربعین حسینی به آنها جهت و قوت می دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها