احمد درویشی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب:
حجت الاسلام نعیم اربابی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب. گفت: راهپیمایی عظیم اربعین وحدت مسلمین را در جهان آشکار تر ساخت.
کد خبر: ۸۹۴۵۴۷۰
|
۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام نعیم اربابی با توجه به نزدیک بودن اربعین حسینی حماسه عظیم پیاده روی اربعین را حرکتی وحدت وار و ظلم ستیز خواند و گفت:این حرکت بزرگ نشان از ارادت عمیق شیفتگان و دل باختگان به سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) است و در واقع این حرکت خاری در چشم دشمنان اسلام است.

اربابی حرکت شیفتگان امامت و ولایت به سمت بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) با پای پیاده را حرکتی معنوی و اوج دلدادگی زائرین به آقا ابا عبدالله الحسین دانست و افزود:امروز جوامع بشری به این فهم رسیده اند که تنها راه پیروزی ایستادگی در مقابل ظلم است و امام حسین(ع) الگویی اسوه در این راه است که با ریخته شدن خون پاک و مطهر این امام و یاران و فرزندانش اسلام را زنده نگه داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب نبرد در راه خدا را جهادی بزرگ دانست و گفت: جان دادن در راه خدا هرگز فنا و نابودی ندارد و طبق آیه صریح قرآن شهیدان زنده اند و ناظر اعمال ما هستند و انشاالله همه ما در روز قیامت مورد شفاعت سرور و سالار شهیدان آقا امام حسین (ع) قرار بگیریم.

این مسئول گروه تروریستی داعش و هم پیمانانشان در جهان که آمریکا و اسرائیل و رژیم پلید عربستان در راس آنهاهستند را یزیدیان زمان خواند و گفت: هدف از تشکیل گروه تروریستی داعش و دیگر گروههای تروریستی نابودی اسلام است ولی دشمنان از آن غافلند که مردانی راست قامت و استوار که در راس آن ولی فقیه مسلمین امام خامنه ای(مدظله العالی) که شهادت در راه خدا را افتخاری بزرگ برای خود می دانند پاسبان اسلام هستند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار