فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در بازدید از موکب امام حسن علیه السلام در مرز شلمچه، اتحاد وانسجام مسلمین را تنها راه غلبه با استکبار جهانی دانست.
کد خبر: ۸۹۴۵۴۹۳
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری در سفر به استان خوزستان از مقرهای مرزبانی رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام بازدید کرد و در ادامه با حضور در موکب امام حسن مجتبی علیه السلام از زحمات خادمان زوار عتباب عالیات تشکر نمود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، افزود: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با الگوگیری از مکتب امام حسین علیه السلام ، فرهنگ ایثار و شهادت را احیاء کردند وامروز به برکت رشادت های دوران حماسه، شاهد زمین گیر شدن گروه های تکفیری در اقصی نقاط منطقه هستیم.

وی، ادامه داد: امنیت حاصل شده در کشور عراق بویژه شهرهای مذهبی و عتبات عالیات، مرهون از خودگذشتگی مدافعان حریم آل الله است که از نهضت عاشورا و ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع الگو گرفته اند.

سردار اکبری، با اشاره به حضور میلیونها عاشق دلسوخته از کشورهای مختلف و ادیان گوناگون، تصریح کرد: اربعین نماد اقتدار اسلام و مسلمین است و نفوذ قدرت اسلام در این راهپیمایی باشکوه و بی نظیر به وضوح قابل مشاهده می باشد.

وی، در این بازدید از زحمات رزمندگان، فرماندهان ومسئولین تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در راستای تأمین امنیت منطقه و مرزهای جنوب غرب کشور، برپایی موکب پذیرایی واسکان زائران، همچنین خدمت رسانی از طریق ایجاد پارکینگ و ایستگاه بهداری در مرز شلمچه، تشکر کرد.

ارسال نظرات