مسئول تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: اربعین قدرت نرم جهان اسلام و بزرگترین مانور قدرت جهان اسلام و مکتب مسلمین است.
کد خبر: ۸۹۴۵۵۴۱
|
۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام خلیلی مسئول تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به همایش عظیم پیاده‌روی اربعین گفت: کنگره عظیم اربعین نمایانگر قدرت امت واحده اسلامی و نویدگر ر سیدن به تمدن نوین اسلامی است تمدنی که براساس امام، ولایت و امت واحده شکل می گیرد.

وی افزود: پیاده‌روی اربعین یک اتفاق غریبی است که ذهن، تشنه فهم آن است و مدیریت این همایش عظیم کاملاً مردمی و خودجوش و بر پایه عشق است.

مسئول تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: فریاد «هل من ناصر ینصرنی» امام حسین(ع) در روز عاشورا تبدیل به نوایی شد که در طول تاریخ جاویدان مانده و در آفاق جهان پیچیده است.

حجت‌الاسلام خلیلی با تاکید بر اینکه زیارت اربعین سال به سال باشکوه تر شده است، گفت: تجمع اربعین بزرگ‌ترین راهپمایی بشری است که عشق به حقیقت و پاسخ به ندای عدالت طلبی را نشان می‌دهد.

وی افزود: پیاده روی اربعین تجلی دین، اسلام، ایثارگری و عدالت طلبی است و وحدت و انسجام مسلمانان سرتاسر جهان از شیعه تا سنتی را نشان می‌دهد و این حضور پر شور و شعور زائران پیاده روی اربعین درس بزرگی برای دشمنان است تا بدانند رهروان راه حسین(ع) تن به ظلم، استکبار و استضعاف، فساد و منکرات نمی‌دهند و همواره در راه ایشان حرکت می‌کنند.

مسئول تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج اراک خاطرنشان کرد: اربعین قدرت نرم جهان اسلام و بزرگترین مانور قدرت جهان اسلام و مکتب مسلمین است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات