صداوسيماي مرکز زنجان با فرا رسيدن اربعين حسيني برنامه ريزي گسترده اي را در گرامیداشت این روز و انعکاس عزاداري های پایتخت شور و شعور حسینی انجام داده است .
کد خبر: ۸۹۴۵۵۵۲
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، ویژه برنامه معاونت صدا «با عرشیان » نام دارد .

این برنامه که از ساعت 7 صبح  به مدت 60 دقیقه رو پنج شنبه مصادف با روز اربعین به صورت زنده پخش می شود شامل آیتمهایی از قبیل حضور کارشناسان مذهبی، مداحان و شعرا در برنامه ، به تبیین و تحلیل کارشناسی وقایع عاشورا و اربعین و همچنین ذکر مناقب و فضایل سیدالشهداء و ... خواهند پرداخت .

دیگر ویژه برنامه رادیوی استانی «اربعین عاشقی» است که در دو بخش پخش در روز اربعین به صورت زنده پخش خواهد شد . بخش اول  از ساعت 9 صبح به مدت 120 دقیقه  وبخش دوم از ساعت 16به مدت 45 دقیقه می باشد که در آن با مرکز آذربایجان شرقی اجرای مشترک خواهد بود . ارتباط با گزارشگران رسانه ملی در عتبات عالیات و سایر مراکز استانها پوشش مراسمهای عزاداری ، مداحی، شعر، نمایش، گزارش، تلفن های مردمی ، حضور میهمان در برنامه،  زیارت اربعین از آیتم های «اربعین عاشقی» خواهد بود.

ویژه برنامه های ترکیبی« آخشاملار» از ساعت 17/45به مدت 75 دقیقه و «آی ایشیقیندا» از ساعت 22 به مدت 70 دقیقه نیز به اربعین حسینی اختصاص داده شده اند .

معاونت سیمای مرکز هم با پخش زنده مراسم عزاداری های شب اربعین که به مدت دو شب از ساعت 22 در  حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود، همراه با هم استانی های سوگوار سیدالشهداء(ع) خواهد بود .

همچنین  استقرار واحد سیار تلویزیونی در مسیر دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان در روز اربعین و پخش آن  به صورت زنده از ساعت 10 صبح دیگر برنامه سیمای مرکز زنجان خواهد بود.

ارسال نظرات