سید ساجد یعقوبی
مدیرکل صدا و سیمای اردبیل گفت: تلاش ما این است با همه دستگاهها و نهادهای انقلاب من جمله سپاه پاسداران تعامل داشته باشیم و وحدت بین صداوسیما و سپاه پاسدارن تداوم دارد و و تلاش آنان را به عنوان خدمات نظام به مردم معرفی کنیم.
کد خبر: ۸۹۴۵۵۵۴
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹

وحدت بین صداوسیما و سپاه پاسدارن تداوم دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل در دیدار با فرماندهان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل سپاه و صدا و سیما را دو بازوی اصلی نظام دانست و گفت: کمپین مردمی حمایت از سپاه بعد از یاوه گوییهای ترامپ نشان داد که سپاه در قلب آحاد مردم جای دارد و تا این ارتباط قلبی بین سپاه و مردم است دشمنان هیچگاه در توطئه های خود علیه نظام و سپاه موفق نخواهند شد.

ملااحمدی با تاکید براینکه تلاش ما این است با همه دستگاهها و نهادهای انقلاب من جمله سپاه پاسدارن تعامل داشته باشیم و تلاش آنان را به عنوان خدمات نظام به مردم معرفی کنیم افزود: درکنار این تعامل اقتدار سپاه و سایر نیروهای نظامی و انتظامی برای ما اصل است چرا که دشمنان ما در صدد ایجاد خلا در اقتدار نیروهای مسلح ماست که با همکاری آحاد مردم وهمه نیروهای نظام دشمنان را در رسیدن به این توظئه مایوس خواهیم کرد.

وی بیان کر: تمام تلاش ما امسال بر این خواهد بود تا جلساتی که با استاندار محترم خواهیم داشت تجهیزات صدا و سیما را افزایش دهیم چرا که در شهرستان ها خبرنگاران بدون تجهیزات گزارش و برنامه تولید میکنند اما با روحیه رسانه ای که دارند تلاش شبانه روزی خود را ادامه میدهند.

مدیرکل صدا و سیمای اردبیل فرمایشات امام خمینی (ره) نسبت به سپاه را که اگر سپاه نبود کشور هم نبود را یک کلام با ارزش دانست و گفت: این کلام امام به یک اعتقاد قلبی در ما تبدیل شده است و برنامه ریزی هایی که باید انجام شود این است که اقتدار نظام و سپاه پاسداران بیش از این دیده شود.

ارسال نظرات