در جشنواره اشراف؛

گردان کوثر بسیج سرخه رتبه نخست را کسب کرد

گردان کوثر بسیج سرخه در ارزیابی به عمل آمده در جشنواره اشراف سال ۹۵ حائز رتبه اول استانی شد.
کد خبر: ۸۹۴۵۵۶۴
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، با توجه به برتری گردان کوثر بسیج سرخه در ارزیابی به عمل آمده در جشنواره اشراف سال 95 گفت و گویی با فاطمه ادهم فرمانده گردان کوثر شهرستان سرخه ترتیب داده شده است؛ که در ذیل می خوانید:

*** ابتدا خودتان را معرفی کنید؟

اینجانب فاطمه ادهم فرزند فرج الله فرزند و همسر رزمنده، و خواهر دوبرادر جانباز بنده در سال ۱۳۶۵ وارد بسیج شدم و به عنوان نیروی عادی خدمت کردم و در سال ۱۳۷۱ به عضویت فعال درآمدم و در سال ۱۳۷۲ در گردان ۱۲۰ الزهرا با وظیفه فرمانده‌ی هسته و رشته رزمی دفاعی مشغول فعالیت شدم و در سال ۱۳۹۰ با ارتقا‌ عضویت بسیجی فعال به بسیجی کادر در اعضای شورای پایگاه آسیه معرفی شدم و به مدت۳ سال در پایگاه نامبرده به عنوان سرگروه حلقه صالحین شهید محمدرضا ابراهیمی خدمت کردم و درسال تیرماه ۱۳۹۵ به عنوان فرمانده گردان معرفی شدم.

 

***ضمن بیان تاریخ تاسیس و شروع کار، اهداف فعالیت های خودرا بیان کنید.

 

گردان کوثر از سال ۱۳۹۴ به طور غیر رسمی فعالیت خودرا شروع کرده و در تیرماه ۱۳۹۵ به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

گردان کوثر با هدف واکنش سریع به موقعیت های بحرانی و تمرین و امادگی جهت مقابله با این بحرانها و رزمایش برگزار می کند و هدف از برگزاری رزمایش را نمایش قدرت و اقتدار، حضور مردم و بسیجیان در دفاع از حریم ولایت را می‌توان نام برد.

 

***توضیح مختصری از چگونگی و نحوه فعالیت های خود بیان نمایید؟

 

گردان کوثر با ۲۳۳ نفر اعضافعالیت خودرا شروع کرد. سالانه فراخوانی شامل آموزش، تست آمادگی جسمانی، تیراندازی و رزمایش سالانه انجام شده است.فراخوان های گردان جنبه‌ی آموزشی داشته و از اساتید خبره در القای درست مفاهیم استفاده نموده است.خوشبختانه به حول و قوه الهی از ابتدای تاسیس گردان تمام فراخوان ها انجام شده است.

 

***ابتکارات انجام گرفته در حوزه مدیریتی شما چیست؟

 

ابتکارات حضور افراد با تجربه در کنار نشاط و جوانی باعث می شود کارها را یهتر پیش برده و به اهداف خود نزدیکتر شویم. تشکیل کلاسهای رزمی، دفاع شخصی برای اعضای گردان جهت آمادگی بیشتر.

 

***  مهمترین عوامل موفقیت خود به صورت تیتروار بیان کنید؟

 

۱- پشتیبانی و حمایت فرمانده محترم سپاه ناحیه و عملیات ناحیه برای تشکیل گردان کوثر

۲- پشتیبانی و حمایت فرمانده محترم حوزه

۳- استفاده از  فرماندهان با تجربه در گروهان ها.

۴- انتخاب ارکان با تجربه در گردان جهت انجام ماموریت های گردان.

۵- انجام ماموریت های گردان با مشورت رده های بالا و اعضا گردان

۶- بنابر فرمایشات امام خامنه ای(مدظله العالی) جمعیت عظیم چند میلیونی باید آموزش پیدا کنند.هم آموزش رزمی و نظامی  هم آموزش امنیتی و خیابانی و طبعاً عقیدتی سیاسی، برنامه ریزی باید وجود داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار