مسئول مواکب هفت‌گانه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان :

۱۲۵ خادم در کربلا به زوار خدمت می‌کنند

مسئول مواکب هفت‌گانه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در شهر کربلا با اشاره به این‌که در حال حاضر حدود ۱۲۵ خادم در هفت مدرسه در حال خدمت به زوار هستند.
کد خبر: ۸۹۴۵۵۹۰
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، میلاد احسانی، مسئول مواکب هفت‌گانه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در شهر کربلا، چهارشنبه، ۱۷ آبان در جمع خبرنگاران، گفت: ستاد مردمی اربعین استان لرستان از پنج روز پیش کار میدانی خود برای استقبال از زائران اربعین حسینی در شهر کربلای معلی آغاز کرده است.
وی ادامه داد: ستاد مردمی اربعین استان لرستان در شهر کربلا هفت مدرسه را تجهیز کرده و از شب گذشته نیز با غذایی که در آشپزخانه این موکب پخته شده به زائران خدمت‌رسانی شد.
احسانی با اشاره به اعزام ۹ ماشین سنگین حامل تجهیزات مورد نیاز مواکب از لرستان به کربلا، عنوان کرد: سعی ما این است که یک میزبانی هفت روزه برای زوار کربلا داشته باشیم که چهار روز آن انجام شده و سه روز آینده نیز در خدمت زوار اباعبدالله الحسین(ع) در شهر کربلای معلی هستیم.
مسئول مواکب هفت‌گانه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در شهر کربلا با اشاره به این‌که در حال حاضر حدود ۱۲۵ خادم در هفت مدرسه در حال خدمت به زوار هستند، تصریح کرد: تعمیر شیرآلات مدارس، گذاشتن پمپ، ایجاد حمام صحرایی و حمام‌های ثابت در سرویس‌های بهداشتی اقداماتی بود که ما در مدارس اسکان انجام دادیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار