خبرهای داغ:
پیام تسلیت فرمانده سپاه عاشورا به مناسبت شهادت وحید فرهنگی؛

شهادت وحید فرهنگی اثبات پایبندی نسل چهارم به شهدا و انقلاب است

در پی شهادت وحید فرهنگی غلام‌عسگر کریمیان فرمانده سپاه عاشورا با صدور پیامی، شهادت این فرزند ایران اسلامی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۹۴۵۵۹۴
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶

 

شهادت وحید فرهنگی اثبات پایبندی نسل چهارم به شهدا و انقلاب است

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در پیام تسلیت غلام عسکر کریمیان آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر فرزند دلیری از آذربایجان، خطه عاشورائیان در سنگر مقابله با دشمنان اسلام و قرآن جام شهادت سرکشید.

بسیجی پاسدار، شهید وحید فرهنگی، رزمنده جبهه جهانی مقاومت در راه دفاع از حریم ولایت و حرم آل‌الله به قربانگاه کشیده شد تا بار دیگر نشان دهد آذربایجان، چشمه جوشان غیرت،ایثار و دلدادگی به ولایت و زادگاه دلاورمردان و شیرزنانی است که از لابلای تاریخ ندای «هل من ناصر ینصرنی» سید الشهدا(ع) را لبیک می‌گویند و با اقتدا به حضرت ابوالفضل العباس(س) و حضرت علی اکبر(س) در حمایت از دین خدا سر و جان خویش می‌بازد.

شهید وحید فرهنگی، نماد و الگویی دیگر از نسل چهارم انقلاب اسلامی و جوانان دهه هفتادی است که ثابت می‌کنند جوانان امروز، رهروان مخلص شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس هستند و تلاش دشمن برای ایجاد شکاف بین نسل جوان و مبانی اعتقادی و طریقت عملی اسلامِ انقلابی راه به جایی نبرده است.

شهادت این جوانِ دلاور در آستانه اربعین حسینی (که کربلا به کانون توجه آزادیخواهان جهان تبدیل شده) هدف والای مجاهدان دلاور جبهه جهانی مقاومت را که همانا دفاع از حریم اسلام ناب محمدی است؛ یادآور می‌شود.

اینجانب به نمایندگی از همرزمان دلاور این شهید در سپاه عاشورا، شهادت مجاهد جبهه جهانی مقاومت، بسیجی پاسدار شهید وحید فرهنگی را به محضر حضرت ولی‌الله الاعظم(ارواحنا فداه)، فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) ، ملت انقلابی ایران و به خصوص خانواده بزرگوار این شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

از مردم قهرمان تبریز دعوت می‌کنم با حضور پرشور در مراسم استقبال از پیکر پاک این شهید عزیز و مراسم تشییع، بار دیگر نشان‌دهند قدردان فرزندان مجاهد خود در جبهه مقاومت هستند.‌

غلام عسگر کریمیان
فرمانده سپاه عاشورا

ارسال نظرات
آخرین اخبار