فرماندار نهاوند گفت: با توجه به برنامه ریزی به عمل آمده دانشگاه آموزش عالی امید در شهر فیروزان نهاوند راه اندازی می شود.
کد خبر: ۸۹۴۵۶۰۱
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹

راه‌اندازی دانشگاه آموزش عالی امید در شهر فیروزان نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، کریم حمیدوند در دانشگاه امید نهاوند اظهار داشت: فیروزان به عنوان مرکز بخش خزل با جمعیت بیش از ۴۰ هزار نفر دارای ظرفیت لازم برای استقرار و راه اندازی دانشگاه و جذب و پذیرش دانشجو است.

وی گفت: انعکاس مشکلات منطقه خزل و شهر فیروزان از سوی بخشدار خزل و مطالبات به حق مردم این بخش موجب شد با رایزنی و هماهنگی با اعضای هیئت موسس دانشگاه امید و مسئولین ذیربط شعبه ای از این دانشگاه در شهر فیروزان راه اندازی شود.

فرماندار نهاوند افزود: از جمله دلایلی که احداث دانشگاه در منطقه خزل و شهر فیروزان در دستور کار قرار گرفت، پاسخ به مطالبات جوانان تحصیلکرده  بخش خزل بود که خواهان ادامه تحصیل در دانشگاه می باشند اما بعد مسافت، هزینه های رفت و آمد، خوابگاه و مدیریت در وقت مشکلاتی را برای ادامه تحصیل آنها  ایجاد می کرد.

وی ادامه داد: این دانشگاه در سریع ترین زمان ممکن اقدام به ثبت نام و پذیرش دانشجو در رشته های مهندسی شهرسازی، عمران، الکترونیک، مدیریت بازرگانی، نقشه کشی معماری، الکترونیک عمومی نقشه کشی و طراحی صنعتی، حسابداری، نرم افزار کامپیوتر، مخابرات ارتباط داده ها در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد خواهد کرد ضمن اینکه نحو ثبت نام دانشجویان از سوی مسئولین امر اعلام خواهد شد.

حمیدوند بیان داشت: بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده تا جانمایی مکانی مناسب جهت شروع فعالیت دانشگاه امید از سوی بخشداری خزل، دفتری و  واحدی در نظر گرفته شده که ثبت نام از متقاضیان انجام شود.

وی گفت:  همه مسئولین و مدیران شهرستان و بخش خزل در این جهت کمک کنند تا این دانشگاه بتواند به بهترین وجه فعالیت خود را آغاز کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات