دادستان خرم‌آباد:

تدوین دستورالعمل شورای سیاست‌گذاری اقتصاد مقاومتی

دادستان خرم‌آباد از تدوین دستورالعمل شورای سیاست‌گذاری اقتصاد مقاومتی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۵۶۰۳
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سعید رازانی در جلسه شورای سیاست‌گذاری اقتصاد مقاومتی که در اتاق بازرگانی لرستان برگزار شد، ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دستورالعملی ایجاد شده که این دستورالعمل دارای ۲۲ ماده و هفت تبصره است که منجر به پیگیری سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ستادی به‌عنوان ستاد مرکزی برای این دستورالعمل ایجادشده ، عنوان کرد: اعضای این ستاد انتخاب شده‌اند و کل سازمان‌های وابسته به قوه قضایی در اجرای دستورالعمل ذکر شده موظف هستند.

رازانی خاطرنشان کرد: این دستورالعمل به‌منظور جلوگیری از ایجاد اختلالات در فرآیند سرمایه‌گذاری تدوین شده که دارای پوشش و فعالیت بیشتری نسبت به سایر فعالیت‌ها در قوه قضاییه دارد.

وی با تأکید بر اینکه لازم است که از این فرصت استفاده شود، تصریح کرد: با استفاده از این امر از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری حمایت می‌شود.

دادستان خرم‌آباد در خصوص قانون ممنوع‌الخروجی بدهکاران مالیاتی، گفت: برای اجرای این قانون هیچ سقفی برای  مبلغ آن وجود ندارد اما این قانون را در مواقع ضروری اجرا می‌کنیم ولو اینکه مبلغ آن خیلی کم باشد.

رازانی افزود: در دستورالعمل تدوین‌شده نیز به این موضوع اشاره‌شده است و به آن رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار